• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • My Girls
    ekke skrev 2011-12-04 16:27:02 följande:
    hela min provisoriska fyllning till den rotfyllda tanden lossnade precis. dyrt både i tid och pengar :(
    Känner med dig... och vet tyvärr precis hur det känns med dessa tänder...
    Youth is a wonderful thing. What a crime to waste it on children.
  • neeext
    Biinzan skrev 2011-12-04 14:12:16 följande:
    Att jag tappade bort ena örhänget som min sambo gav mig igår.
    Amenfyfan.. Jag lider med dig
  • My Girls

Quiet thoughts. Jag kan inte i min vildaste fantasi tänka mig hur du känner dig just nu...
    beklagar så hemskt. 

• Biinzan
    neeext skrev 2011-12-04 17:18:04 följande:
    Amenfyfan.. Jag lider med dig
    Kan man bli mer sarkastisk?
    Emilia 13/4-11. Jag älskar dig min underbara dotter <3
  • Anonym
    Biinzan skrev 2011-12-04 17:32:40 följande:
    Kan man bli mer sarkastisk?
    det kan man nog..   Bara så humoristiskt när någon tycker att det är ett allvarligt problem att ha tappat bort ett örhänge, även om det är tragiskt i sig att känna att det är ett kraftigt problem.. Så du får nog tåla att andra skrattar faktiskt.
  • My Girls

Mitt största bekymmer är att jag saknar min bror. Han är för många mil ifrån...några hundra bara.

• Biinzan
    Anonym skrev 2011-12-04 18:09:01 följande:
    det kan man nog..   Bara så humoristiskt när någon tycker att det är ett allvarligt problem att ha tappat bort ett örhänge, även om det är tragiskt i sig att känna att det är ett kraftigt problem.. Så du får nog tåla att andra skrattar faktiskt.
    Haha ja men har jag sagt att det är ett allvarligt problem? är en finne på hakan ett allvarligt problem? 
    Emilia 13/4-11. Jag älskar dig min underbara dotter <3
  • Anonym (Frissan)
    Anonym skrev 2011-12-04 18:09:01 följande:
    Kul att just hennes inlägg kommenteras när andras problem är mindre allvarligt, tex finne på hakan eller en annan som har tvätttid.

Det är väl både små och stora problem som är trådens syfte och poängen är ju att vissa har skitproblem som de delar med sig av i tråden, som faktiskt är en humortråd, med tanke på TS som har en finne på hakan!

Själv vet jag inte hur jag ska klippa mig!  Skrattande
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?