• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • SallyBlixten

Att världen ser ut som den gör. Det känns som att klimat- och miljöproblemen tävlar med antidemokratiska krafter och en allmänt hårdnande inställning till de som har det svårt. Empatibristen sprider sig och jag blir rädd för vilken sorts värld mina barn och barnbarn ska få ta över.

Kommer mina barn få njuta av sina barnbarn? 

Vi ärver inte jorden från våra föräldrar, vi lånar den av våra barn.
  • Anonym

Att jag är ruskigt attraherad av min kollega och är rätt säker på att han känner samma för mig. Men, jag är fortfarande ny på jobbet så jag våga inte ta något steg och han respekterar läget. Alltså kommer vi att ha många filmkvällar framför oss där inget händer vilket känns rätt frustrerande när jag vill känna hans hud mot min

• Soffpotatis

Mitt bekymmer är att jag glömt en förbannat viktig grej. Helvete och jag kan inte göra något åt saken nu. Hoppas att folk vaknar tidigt istället och läser sina meddelanden..

Bara för att jag glömde så var jag tvungen att messa mitt ex nu mitt i natten om ett mobnr. Skit också Demon. Han brukar vakna tidigt så jag tänkte att han kunde hjälpa mig men nu vid en extra tanke så även om jag får nr vid 8 så kan jag inte ringa så tidigt.
    Nu ångrar jag mig också..fan att jag är så glömsk 

• Jordgubbssmak

Att vågen vägrar att röra sig på rätt håll på hela veckan trots att jag bantat så duktigt!!
    Blir så jäkla trött!!

• Anonym

En arbetare har skadat armen ( på min lediga helg) 
    Hur ska jag nu hinna med att göra i ordning kalaset för min dotter?

• Soffpotatis

Mitt bekymmer blev löst. Nöjd Glad.

Dagens bekymmer är vad ska jag äta ? Ska jag duscha nu eller efter handlingen ?   

• tackförfisken

Vart fan är alla lusselinnen och ljus? Vänt upp och ner på garderober och stökföråd nu.. Behöver på måndag!!!

• epikuren

Att min sambo börjar ge upp hoppet efter 1,5 år med smärtor i fötterna som ingen vet vad det beror på.

• Miss Olsen

Att jag är på så dåligt humör pga att jag ser ut som fan i huvet efter ett besök hos frissan. Stör mig på att jag låter det förstöra min dag och på att det finns miljoner andra saker som är värre, även om jag är toklack på henne!

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?