• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym (hm)
    Anonym (regnigt) skrev 2011-12-02 11:02:44 följande:
    Att min sambo har dött, och att jag sitter enam med vårt barn. Livet suger och jag saknar honom så in i bomben, jag kan inte andas eller äta... tänker på honom konstant och längtar tillbaka till dom små problemen.

Ville bara säga att var rädda om er, ta hand om era nära och kära Hjärta
    Du är stark . Lita på din inre styrka .
    Gråt när du vill gråta . Och le med hela ditt hjärta när du ler . En dag så kommer allt att känns mycket bättre .

Massor med kramar på dig Hjärta
  • Anonym (pr)

Att jag inte har något som sitter snyggt efter förlossningen och ska på fest.

• Anonym

Att en kompis blivit gravid igen hur lätt som helst och alla par vi känner verkar bli gravida direkt, medan jag och mannen jobbar hårt med den s saken. Det känns så otroligt orättvist och jobbigt.

• Anonym (Sorgen)
    Anonym skrev 2011-12-02 11:50:51 följande:
    Att min pappa har cancer.
    Kramar om

Min älskade pappa gick bort i cancer 
  • Anonym (barnmorskehelvet)

Att jag ringde barnmorskan ang. fosterrörelser och får höra "ne men det ska inte kännas".
    Då hade jag precis berättat att jag känner rörelser annars på ganska bestämda tider.
    Blev bara så jävla förbannad. jävla kärring.  Vadå INTE kännas?!?! jag säger ju FÖR HELVETE till dig.

stora kramar till er andra som berättar om sjukdomar och dödsfall <3

• Mamma0911
    Anonym (barnmorskehelvet) skrev 2011-12-02 11:58:38 följande:
    Att jag ringde barnmorskan ang. fosterrörelser och får höra "ne men det ska inte kännas".
    Då hade jag precis berättat att jag känner rörelser annars på ganska bestämda tider.
    Blev bara så jävla förbannad. jävla kärring.  Vadå INTE kännas?!?! jag säger ju FÖR HELVETE till dig.

stora kramar till er andra som berättar om sjukdomar och dödsfall <3
    Vilken vecka är du i? Jag började känna bubbel i v12 Glad
  • Anonym (sitter i skiten)

Vårt bekymmer är att vi idag fick brev från kommunen att vi måste göra om vårt avlopp! Vi har tre kammarbrun och stenkista.... det kostar MASSOR och vi har räkningar för 23000 VARJE månad.. det är hela sambons lön... jag är arbetslös och vi har en dotter... och får inte låna mer på banken......*gråter*

• knisse

att jag borde bry mig men inte gör det.

Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?