Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Har egentligen inga bekymmer alls idag, det är en underbar fredag, det enda som möjligtvis bekymrar mig liiiite är att jag måste ta ett blodprov och jag gillar inte nålar.
Bekymmer idag: skitnödig men kan inte slita mig från datorn
Pengar....
Min sambo sitter anhållen sen onsdag kväll. Jag får inte veta varför eller hur länge han blir kvar. Själv är jag höggravid och ska föda vårt efterlängtade barn i januari. Gråter och gråter.
Att jag fortfarande inte fått något jobb fast jag sökt i snart 6 månader.
Att vi lever på mannens lön och att allt som kan göra det värre ekonomiskt händer just nu.
Att vi inte kommer ha råd att köpa några julklappar till någon förutom till vårat barn.
När man läser vissa känns ens svårigheter patetiska. Har ett vackert hem, 3 underbara barn,en snäll man,vänner o familj.Men är bara så trött och utbränd av alla måsten!
Jämfört men vissa i tråden så känns inte mitt sådär superjobbigt. Men det är väl att mensen är 8 dagar sen och inget positivt gravtest..
Hur jag ska klara av 7 dagar till på jobbet utan en dag ledig med detta hemska gravidillamåendet och min onda hals =/
Jag har för liten frys!!! Kan inte baka så mycket som jag vill
Lite äckligt för endel kanske men dagens bekymmer för mig är min mens!!! Det är jättemycket & jag har lust för att bara stanna hemma men måste iväg sen...