Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Idag hade jag nog en problemfri dag. Hur glad som helst! Helt underbart!
Att jag inte kan lägga ifrån mig datorn trots att jag är trött och borde sova.
Att jag skulle träffa min nätdejt som jag ljugit som fan för,sagt att jag bodde i vill,att jag bara hade två barn(har 4) och dessutom sagt att jag haft två långa förhållande som jag har satt stopp för...hmmmm
Sagt att jag reser flera gånger om året.
Okey vi träffades på en resturang när min jävla granne dyker upp och det visar sig att hon var kusin med honom.....gissa om han får höra sanningen om mig nu,men det är ännu värre att hon får höra vad jag sagt om mig själv.......
Hon vet att jag inte haft en karl på 8 år och hon vet att längsta resan jag har gjort var till Ullared förra året...skiiiiiiiit o piiissssssssss o ruuuuumpa
Största problemet i mitt liv just nu är att jag inte sover som jag ska. Återkommande ångestattacker ser till att det i snitt blir ca 4 timmar/natt, och jag klarar inte att hålla tempot som jag måste på jobbet pga det... och tar jag en lugnande för att kunna somna, så blir jag bakis dagen efter och sluddrar när jag pratar. Hur man än vänder sig har man rumpan bak.
Att jag märker att jag börjar få en förlossningsdepression denna gången också, och att jag känner att jag är värdelös och inte klarar av att leva. Jag funderar på om jag ska börja med antidepressiva igen men då måste jag sluta amma och det vill jag verkligen inte.
SSDD = Same shit different day:
Utan jobb, utan pengar.
Ångest över julen, ångest över räkningar, ångest över framtiden.
Saknar körkort och bil, känner mig fånge i lägenheten, inte råd att åka kollektivt för att hälsa på familj och vänner.
Dragit på mig massa extra kilon (pga tröstätande) som jag slitit som ett gnu för att bli av med för 2 år sen.
Ångest inför att snön ska komma vilket innebär att jag inte kan cykla längre utan jag måste gå vilket är både trist och tidsödande, inte råd med busskort.
Blir jämt tillfrågad om jag vill sitta barnvakt, vilket jag inte alls har lust med, men är för feg för att säga att jag inte vill. Hatar mig själv för att jag inte kan säga NEJ!
Tappat lusten, orken och motivationen till precis allt, tycker allt är tråkigt, tråkigt, tråkigt.
Orkar knappt duscha eller borsta tänderna, vilket iofs leder till att jag slipper tvätta kläder så ofta.
Är jämt trött, sover mycket.
Lider av depression och äter antidepp som tydligen inte hjälper mig tillräckligt... suck!
Och slutligen gnäller jag alldeles för mycket!
Jag har fått tvål i ögonen.. :(