• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym
    Anonym (zzzxxx) skrev 2011-12-01 19:59:42 följande:
    Mina bekymmer försvann plötsligt när jag läste igenom endel trådar. Många som har ett rent helvete  just nu . jag vill säga till er alla att det löser sig till slut-.
    sen alla med små gnälliga problem som är lättlösta om man tänker till lite och inte stör sig på allr.
    mina egna problem är "BARA# att min son sitter häktad för något han inte gjort,!!!!!!
    för att så många nu i samhället tror att det är så lätt att bara anmäla honom osv..ofta hör man gör en anmälan osv. ok visst ska man göra det om det verkligen är illa men för helvet inte för minsta lilla skitsak,
    min son sitter inne, men det finns för f-n inga bevis mot honom, mer än vad tjejen säger. nu är det i alla fall på väg till högsta domstolen.
    Det bästa av allt elände är att vi har fått ännu finare kontakt + stort stöd från många håll + vi vet vilka vi kan lita på och räkna med som ställer upp till 100 procent.
    är du säker på att din son är oskyldig? (förstår att man som mamma alltid vill tro sin son om det allra bästa; men tror få förövares föräldrar tror på offret; och bara för att det är ord mot ord, behöver ju inte betyda att det inte är sant)
  • Anonym

Att jag gått upp alla de 7 kg jag gick ner i somras igen. Skrikandes

• Anonym (hundägare)

Mitt i lands problem i dag är att jag varit inne i stan och sett en kvinna stå med än liten hundvalp utanför en butik i 30 min och den frös. Valpen frös så den skakade och kvinnan drar i kopplet och säger sluta . Jag kan inte hålla truten och säger att den fryser. Hon ber mig hålla käft för jag vet inget om den typen av hund hon har. Vilket resulterar i att jag blir arg och säger att jag har en 9 årig pit bull hemma som fryser som sjutton i det här vädret. Då tog hon i alla fall upp valpen innanför jackan. Jag gillar inte att se djur lida. Den led. Det gjorde inte min syn på endel hundägare bättre. . .

• Anonym (ledssen....)
    Anonym skrev 2011-12-01 19:25:29 följande:
    hoppas du lyckas med att TA EN DAG I TAGET och reda ut det jobbigaste. Spontant funderar jag på om den där karln du har egentligen är något du borde vara rädd att förlora; eller BEHÖVA bli av med. (ursäkta om jag är brysk; men låter som om det räcker med dom andra bekymrena)

Hoppas du klarar din drogfrihet, är väl den viktigaste av allt ändå. VÄCK med allt som hotar den. Och STARKT av dig att ha tagit tag i den!  
    ja jag vet mannen är inte den bästa, han är bra på många sett och kan vara fin men d dåliga tar över och han knäcker mig, saken är den att ibland känner jag mig jätte stark och nu får d vara nog men då kommer rädda jag fram och mitt hjärta slits itur, han var min räddare! räddade mig från missbruket och han blev mitt allt min familj och trygghet och vi fick barn...men han vill inte att jag utvecklas och blir en stark kvinna för då känner inte han sig behövd så därför knäcker han mig och sårar mig för att få mig svag igen..förlåt detta blir långt! dom flesta av mina vänner har sagt i flera flera år att jag måste lämna och nånstanns vet jag ju det...det där jäkla beroendet efter honom och rädslor! ja det är mkt problem åt alla håll, och som du säger drogfriheten är viktigast annars kommer jag förlora mina barn så den är prio 1, tack för dina ord!
  • Kaosmamma

Mitt fjärde barn i magen växer inte som han eller hon ska, säkert ingen fara men känner mig orolig... Fick reda på detta idag och läkare tog över. Ska på undersökning om 2 v igen och sen planlägga efter det besöket.

• Anonym (skitdag)

en hund var lös och hoppade på min son, ägaren ser detta men ber inte ens om ursäkt. Hade jag inte blivit så chockad så hade det gått hett till kan jag lova.

Vet ej om jag orkar vara gift längre...

Skitdag som sagt...

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?