• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym (Känner igen mig)
    Anonym (-) skrev 2011-12-01 17:04:54 följande:
    Att min kille inte liter på mig med pengar och tror jag ska handla upp allt så vi sitter i skiten..... Suck va man har gråtit...

Wow det där känner jag verkligen igen! Samma sak här. Om jag ska handla så är det varje gång att jag får exakt det som han räknat ut att det ska bli eller om jag får typp 100 spänn och jag ska köpa 1 mjölk lr liknande så säger han alltid att han ska ha tillbaka växeln! Jag känner mig som ett barn!

Så det är väl mina bekymmer idag det. Det och att jag inte vet om vi kommer klara oss denna månad pga utebliven utbetalning =(  
  • Anonym (urk)

Min ögoninfektion är nog det värsta idag. Hela ena ögat är svullet och ser ut som en boxningsrond..rinner o är jävligt. 
    Jag som ska på dejt ikväll... :( 

• Wilowa

Att jag funderar på hur jag ska stå ut en månad till på mitt nuvarande jobb tills jag får börja på mitt nya...fick veta idag att jag inte får vara kvar och en sten föll från mitt hjärta!

• Anonym (3 veckor)
    neeext skrev 2011-12-01 16:46:27 följande:
    Åå gud.. Det svider lite i mammahjärtat kan jag förstå.. Har ingen alls kommit?
    Det svider enormt... =( Jo min mamma och en av mina 5 syskon.
  • Boza

Att jag fullkomligt avskyr att gå hemma med mina två småbarn (11/2 år

• Boza

Och att det verkar bra helt jävla omöjligt att göra inlägg via iPhone utan att hela texten försvinner varje gång!!!

• plussmusen

Mitt största bekymmer är att jag måste välja med att fira julen med min sambos familj i England eller att fira Hanukkah med min far och hans släkt i Los Angeles. 

• ImLost

Attjag lyckats med att tappa 3 oskrapde triss ( förmodligen med högvinst på alla 3 )

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?