Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Att det visade sig att jag har en knöl på stambandet, goda nytherna är att de är inte dödligt (sällan) mindre bra nyhteterna är att jag kanske blir stum.
Mitt största problem (som är jättetrivialt jänfört med många andras, och jag är sååå tacksam att det inte är värre än då här) är att jag måste bestämma om vi ska ha barnvakt två dagari rad senare i december (jag tycker vi haft barnvakt för mycket den senaste tiden) så att jag kan gå på fest eller om jag ska stanna hemma och mysa med de små trollen.
Jag har fortfarande huvudvärk efter ett hemskt migränanfall igår. Lillen på 1 år har vägrat sova på förmiddagen och sover nu, vilket betyder låååång kväll innan han somnar.
Känns genast bättre när man får skriva av sig
Att jag har så svårt att komma igång med min förbannade B-uppsats! Måste skriva, skriva skriva så jag slipper göra det i jul... (ett ganska litet probelm som tur är)
Att jag är hemma och är magsjuk plus att min lilla son är/förkyld/magdålig..
Är helt slut efter en vecka med detta påhitt.
Kom på en sak till.. Mitt tandkött i nedre tandraden kliar så jag håller på att bli galen! Vet inte vad jag ska göra för att lindra det hela, vill typ ta en kniv och klia med den!
Att jag inte begriper mig på människor på fl!!
Att börja sexa sig med sin egen man fast denne sover och inte kan ge sitt godkännande innan ska liknas vid våldtäkt!
Att som styvfar lägga sig och runka i ett rum han VET att hans vuxna "styvdotter" ska komma in i närsomhelst och när hon sedan gör det ligga och le mot henne samtidigt som han fortsätter runkandet räknas som något naturligt och en rättighet och inte som ett sexuellt övergrepp!
Så mitt största bekymmer idag är att jag stör mig så mycket på dessa motsättningar!
Gubben sitter och skiter på toa och jag hade tänkt duscha Nu måste jag vänta till det slutar stinka där inne. Jag funderar på att åka till kvinno joren detta är inte ok och innan ni kommer med på hopp om att jag borde lämna honom tänk på att jag älskar honom. Mvh Olycklig
....Om jag borde skaffa mig utrustning for cyclone season eller spela ignorant som forra aret.
Och om jag vagar fortfarande ga min kvallspromenad pa stranden eller om det ar slutgatt for detta aret (hel del krokodiler letat sig fram och de ar inte mannisko-skygga).
Att jag är lat och drar ut på tiden när jag borde städa... ^^