• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • SL87
    cloudberry79 skrev 2011-12-01 11:54:34 följande:
    Ett Lego Starwars III till PS3. Finns på Tradera, men är nästan lika dyrt som nytt i butik. Letar vidare...
    hoppas du hittar det :)
  • Anonym (skola)

att mitt projekt arbetslag kicka ur mig ur projektet pga av ett akut besök...

• Mandel
    Anonym (ledig och lat) skrev 2011-12-01 11:57:25 följande:
    Att kaffet är kallt och jag måste resa mig ur soffan...
    Hahahaha!
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym
    Fidelis ad urnam skrev 2011-12-01 10:29:41 följande:
    Min ena katt är hos veterinären för att operera bort en knöl på magen. Det är mitt största bekymmer idag, är jätteorolig
    Usch! Jag håller tummarna och hoppas allt går som det ska! Jag skrev tidigare att mitt största bekymmer idag är hur jag ska berätta för barnen att våran katt dog tidigt imorse :(
  • epikuren
    cloudberry79 skrev 2011-12-01 11:54:34 följande:
    Ett Lego Starwars III till PS3. Finns på Tradera, men är nästan lika dyrt som nytt i butik. Letar vidare...
    Game.se har för 399:- fri frakt.
  • SL87

mitt största problem är att jag nojar över att hjärtslagen försvann helt plötsligt när jag lyssnade på bebis med mitt angelsound, och nu hittar jag det inte och blir jätteorolig :(

• Anonym (Allie)

Min sambo. Han är som en jävla jättebebis. Lat, oengagerad, tar inte det minsta ansvar för varken sig själv eller något annat. Vad fan slog jag mig ihop med honom för?!

• bebé11
    Biobaluba skrev 2011-12-01 11:35:33 följande:

att jag har dragit fram allt ur förrådet. Så istället för bara kaos i förrådet är det kaos i hela hallen, vardagsrummet o köket. Samt att jag inte har energin att ta itu med det.... än.

Tror jag tar en kopp kaffe först.

haha känner igen mig i d där
  • Anonym (writers block)
    Anonym (ledig och lat) skrev 2011-12-01 11:57:25 följande:
    Att kaffet är kallt och jag måste resa mig ur soffan...
    Men gud vad jobbigt! :)
    Jag har det värre, tändveden är slut så jag måste gå ut och finhugga några vedklabbar innan jag kan tända en brasa i kaminen! Alltså, resa mig, ta på jacka, gå 10 meter till vedboden, hugga flera slag med yxan, in igen... orkar inte... och just det, sen ska jag jobba på datorn....
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?