Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
att jag har orderavstämmningar att göra med ca 50 butiker över telefon och jag är hes som en kråka och dunderförkyld.
Hur jag ska ha råd att byta kamrem på min kära pärla innan den brakar ihop.
Mitt största problem idag är att jag inte har packat för min weekend som börjar klockan 15 i eftermiddag.
Egentligen kanske det borde vara att typ hela våran källare var strömförande igår och att vi inte har någon värme i kåken inför att vi skall resa bort pga något elproblem som inte är hittat.
Hur jag ska ha råd att byta kamrem på min kära pärla innan den brakar ihop.
Mjölkstockning, feber och lunginflammation... *bläh* Dessutom måste jag iväg och handla och ta två av våra fem barn på Mora Träsk ikväll...
Mist två barn och gravid igen och blöder. Är i vecka 16.0 idag.
När bebis kommer så måste vi vara förbi vecka 22.0 annars får vi ingen hjälp.
Mitt största problem är att tiden går så långsamt. Och oron som man liksom fått på köpet.
Jag har blivit gravid trots spiral och måste försöka boka en aborttid..j*ligt besvärligt!
Min chef har inte betalat ut min lön så jag är råpank så denna månaden har min och sambons ekonomi totalhavererat så det blir inte fina julklappar till barnen + att min sgi riskeras att nollas och vi ska ha barn om 3månader..
Att jag haft en dust med 8-åriga dottern på morgonen som fortfarande gnager i huvudet.