• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Den lilla M

att jag har orderavstämmningar att göra med ca 50 butiker över telefon och jag är hes som en kråka och dunderförkyld.

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • LillaLady

Hur jag ska ha råd att byta kamrem på min kära pärla innan den brakar ihop.

Dum spiro, spero
  • Söndermarken

Mitt största problem idag är att jag inte har packat för min weekend som börjar klockan 15 i eftermiddag.

Egentligen kanske det borde vara att typ hela våran källare var strömförande igår och att vi inte har någon värme i kåken inför att vi skall resa bort pga något elproblem som inte är hittat.

Lycka
  • Anton Chigurh
    LillaLady skrev 2011-12-01 09:03:23 följande:

Hur jag ska ha råd att byta kamrem på min kära pärla innan den brakar ihop.

Äger du en Audi RS6 förstår jag ditt bekymmer. Det kostar för helvete 25 000 spänn för ett sketet kamremsbyte. Usch å fy. Med Jul å allt som komma ska.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Bumblebina

Mjölkstockning, feber och lunginflammation... *bläh* Dessutom måste jag iväg och handla och ta två av våra fem barn på Mora Träsk ikväll...

• LadyBond

Mist två barn och gravid igen och blöder. Är i vecka 16.0 idag.
    När bebis kommer så måste vi vara förbi vecka 22.0 annars får vi ingen hjälp. 

Mitt största problem är att tiden går så långsamt. Och oron som man liksom fått på köpet.

• mia83

Jag har blivit gravid trots spiral och måste försöka boka en aborttid..j*ligt besvärligt!

• Anonym

Min chef har inte betalat ut min lön så jag är råpank så denna månaden har min och sambons ekonomi totalhavererat så det blir inte fina julklappar till barnen + att min sgi riskeras att nollas och vi ska ha barn om 3månader.. 

• NoNoo

Att jag haft en dust med 8-åriga dottern på morgonen som fortfarande gnager i huvudet.

♥♥ Stolt mamma till Norah & Noomi ♥♥
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?