• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • sweetbird

att jag är sjuk.
    att jag inte känner mig speciellt gravid i dag :-/
    att 2 åringen här hemma är sjuk
    hunden har ätit nått äckligt ute . och spyr nu :-/
    att lillen tömde en hel idomin salva tub i går och kleta in hela ansiktet och håret. går inte att tvätta ur håret!
    att soffan är helt vit av salva!
    att han vägrade sova i går så det vart mycket spring upp för trappan i går . vilket gör aytt jag är extremt trött i dag
    jag somnade i hans mini säng i natt när han vaknade . kan säga att jag har ont i ryggen haha

nu står han o skriker . bajsi bajsi i blöjan.
    så det blir väll att avrunda här :D haha ungar är väl härliga :D

• Anonym (plopp)

JAG VILL FÖDA NU!!!  trött på konstat ryggvärk vid minsta rörelse : (( BF 6e dec : ))

• Anonym
    Anonym (ingen kanondag) skrev 2011-12-01 09:50:05 följande:
    -konstaterade just att jag fått kondylom
    Kondylom är väldigt vanligt och förhoppningsvis slipper du framtida besvär. Jag kommer ihåg hur jobbigt det kändes när jag upptäckte vårtorna, men de försvann av sig själv och har aldrig kommit tillbaka, inte ens när jag var gravid. Det var 7 år sen. Förstår att det känns tungt men det ordnar sig!
  • Jis

Jag var till Tillväxtultraljud igår, å min bebis ligger på + 22% vilket stressar mig nått enormt. Så tankarna går till det idag helt klart...samtidigt är det min första dag hemma från jobbet på 10 månder. Känns konstigt men skönt!

• Jelenas

På kommunen.

Enligt dom får sonen bara vara hos dagmamman när någon av oss arbetar och det förstår jag till 100% MEN makens och mitt schema ser ut så att ena dagen jobbar han och jag är ledig och tvärtom och det skulle innebära att han i snitt bara får vistas där 5 dagar/månad.

Aldrig hört talas om rutiner och kontinuitet?

Jag ska väl inte behöva säga upp mig för att han ska få gå sina 20h per vecka?

• Anonym (långt borta)

Att jag bor långt borta i ett annat land och inte kunde närvara på en älskad släktings begravning Gråter

• Honeyrose

att jag måste städa och har INGEN ork, två små som river ner allt direkt när jag städat o en som är livrädd o gallskriker när jag damsuger. dessutom stressad för att jag aldrig har tid att göra något jag vill

• Themis

Fortfarande huvet fullt av grönt slem.

I will smite all thy borders with frogs.--Exodus 8:2
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?