Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Att jag har två inlämningsuppgifter att göra till imårrn, och så sitter jag på FL istället för att plugga... suck!
Allting just nu...
Mitt största bekymmer är att jag i flera veckors tid försökt få tag på biljetter till motörhead i Göteborg, natuligtvis är det slutsålt och jag tokletar på blocket och tradera men icke...och nu närmar det sig =(
Problemet borde varit att ta reda på om de nya vinterskorna till yngsta tjejen passar eller kommer bli för små snart och att fixa med kalas till äldsta dottern. Men så dök det upp löss!! Så nu är det helt klart problemet för dagen!
Att jag har en jobbig blankett till skattemyndigheten att fylla i och jag vet inte hur. AVSKYR blanketter!
Sen ska jag på utvecklingssamtal med mitt barn på skolan och jag vet att de kommer gnälla på att h*n läser för lite böcker och att h*n varit bråkig. Det är så mkt h*n är bra på men det är som att det kommer i skymundan av andra trista saker
Barn med magsjuka - inte sovit pga detta(ehm och andra anledningar) på två nätter och har ett lektionspass imorgon som jag måste förbereda i min kreativa anda.
Att jag glömt köpa potatis och jag bor på en ö så att det är inte bara att fixa... Så nu blir det ris och kyckling och då hade jag inte tillräckligt med filé så jag får göra lår också.
Sen kommer säkert bearnaisen vara slut och då får jag ta café de paris-sås istället och det gillar inte 2 av 3 barn... Annars är det lugnt, just nu.