-
vad önskar han sig? kollat på tradera eller blocket?cloudberry79 skrev 2011-12-01 11:39:15 följande:Att sonens önskning nummer 1 till jul är slut överallt, förutom i butiker där den kostar dubbelt så mycket som i de billigare...
-
hoppas du hittar det :)cloudberry79 skrev 2011-12-01 11:54:34 följande:Ett Lego Starwars III till PS3. Finns på Tradera, men är nästan lika dyrt som nytt i butik. Letar vidare...
-
mitt största problem är att jag nojar över att hjärtslagen försvann helt plötsligt när jag lyssnade på bebis med mitt angelsound, och nu hittar jag det inte och blir jätteorolig :(
-
Jag vill lägga till ett till bekymmer :p mitt problem idag är att min sambo bestämt att vi ska tvätta 14,30.20,30 (monster-tid) och när tvätten är klar måste jag städa min skrubb/garderob.. :p fy faan, jag kan inte skylla på att jag är gravid i vecka 17 heller, för han vet att jag mår bättre.. :p sen har jag lovat honom att titta på några avsnitt av sons of anarchy, jävla skitserie.. :p
-
åh. beklagar!!!!Brittan skrev 2011-12-01 12:31:16 följande:Jag ska på min kompis begravning om 1 timme :(
-
var bor du? :Pslinkywookie skrev 2011-12-01 14:21:32 följande:....Om jag borde skaffa mig utrustning for cyclone season eller spela ignorant som forra aret.
Och om jag vagar fortfarande ga min kvallspromenad pa stranden eller om det ar slutgatt for detta aret (hel del krokodiler letat sig fram och de ar inte mannisko-skygga). -
Mitt största bekymmer idag är att jag vill ha pizza men inte vill gå och hämta den för jag tycker pizzagubben är läskig! Hemkörning kan jag inte ta för det är pinsamt när jag bor för nära och ingen annan pizzeria har just den pizzan ;p åh vad man älskar gravid-sug när man inte kan fåååååååå det man vill ha!!!