• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • LinnV

Att min son är sjuk och vi ska ha födelsedagskalas på söndag. Hoppas, hoppas att han är frisk då!!

• Anonym

Att min man får besked om hans tumör ska klassas om till en värre typ än man först trott. Fortfarane relativt lindrigt, men lärskigt som f-n. Statistiskt några procentenheter större risk att han inte kommer finnas kvar så länge som vi vill.

• PoppesMamma2006

Att jag fortfarande inte fått min LÖN. Och att chefen inte svarar.. Det är dagens värsta.. Försökt få tag på henne i flera dagar men nu tryter tålamodet!

• Anonym (blä)

Att min stora son har öroninflammation och när vi hämtade minsta så säger de att han har gråtit hela dagen och när vi kommer hem så är han dålig i magen och hemkst trött. Varför ringde de inte mig att hämta honom när de visste att jag var hemma idag???

• Anonym (Idiot)

Att jag valde en idiot som pappa till min underbara son!

• Anonym (blä)
    Anonym (blä) skrev 2011-12-01 15:04:45 följande:
    Att min stora son har öroninflammation och när vi hämtade minsta så säger de att han har gråtit hela dagen och när vi kommer hem så är han dålig i magen och hemkst trött. Varför ringde de inte mig att hämta honom när de visste att jag var hemma idag???
    Att de ska vara friska till min 30årsdag på lördag *hoppas hoppas*
  • SL87
    slinkywookie skrev 2011-12-01 14:21:32 följande:
    ....Om jag borde skaffa mig utrustning for cyclone season eller spela ignorant som forra aret.

Och om jag vagar fortfarande ga min kvallspromenad pa stranden eller om det ar slutgatt for detta aret (hel del krokodiler letat sig fram och de ar inte mannisko-skygga).
    var bor du? :P
  • irre85

Att jag mår som en kratta på grund av min graviditet. Sover, spyr o svimmar. Inte lätt o plugga på universitetet o försöka ta hand om en 2 åring.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?