Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Mitt störta bekymmer är och kommer alltid att vara min sambos förflutna med ex och barn.
Mitt största bekymmer idag är att vår bil fick sönder häromdagen, den började låsa sig själv och sen inte starta, så igår skulle min sambo tillsammans med en vän laga den, höll inte tillräckligt hårt i bilnycklarna och vips var de inlåsta ( har dessvärre ingen resercnyckel ) så vi får se om vi lyckas lirka upp dörren idag ;) å om vi kan få reda på felet med bilen :)
När det gäller bekymmer försöker jag tänka på att det alltid finns de som har det värre. Tex. nu när jag ska på kompisens begravning så är det hennes anhöriga som har det jobbigare än mig.
Jag har en anhörig som sköts till döds för 3 veckor sedan och det har varit jättejobbigt men även där har jag försökt tänka att den ihjälskjutnas familj har det ännu värre.
Att min man vill skilja sig, och att jag måste städa
Har underbart små bekymmer idag, det största är nog att jag borde vika och lägga in tvätten från tumlaren.
Jag har fortsatt huvudvärk och att det är så många mil hem till mamma och pappa *på väg dit nu*
Att jag har satt sprätt på hela julklappsbudgeten och ännu inte köpt någonting alls till min man.
Jag som alltid brukar ha koll på hur mycket jag spenderat, jag har riktig ångest över det och har inga mer pengar som väntar förrän efter jul.