• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Balahir

om jag ska göra kaffe eller ta en powerking. kaffe är godare men powerking är lättare.

• Onkel Anneli

Min mamma fyller år idag och jag har köpt riktigt tråkiga presenter så jag måste ut och akut shoppa en som är     " Men älskade vännen inte hade du behövt köpa en ****"  *torka en tår*

• Anton Chigurh

Rövsvett.

Sicket aber........

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym

Att min pappa står i valet om att göra en hjärn-operation. Det är 50% chans att han överlever om han gör det. Och 50 % chans att han inte överlever om han inte gör den.

• Snösparv

Hur jag ska göra med dagvilan för att det ska bli bäst för min dotter nu när hon börjat lägga om sina sovtider... tycker det är klurigt när vanor ändras! Vilket de ju gör hela tiden Skrattande

• Mandel
    Anonym (sken-gravid???) skrev 2011-12-01 07:23:13 följande:
    Gå fram och tillbaka i korridoren med papper i händerna. Tala i telefonen på ett sätt som verkar arbetsrelaterat. Diskutera arbetet och organisationen med kollegorna. Sitt vid datorn och låtsas arbeta och snälla ha inte skärmen så att andra kan se den. Titta i pärmar med ett koncentrerat uttryck. Gå på toa länge? Ta lång lunch?
    Jag jobbar hemma utan kollegor som ser mig. Försöker fylla lite tid med att vattna blommorna och ska väl så småningom sortera lite tvätt.
    Stryka lite kanske, göra något fint i excel över någon kostnad.
    Ute är det blåsigt så att gå ut och se viktig ut och inventera emballage eller liknande har jag inte heller lust med så jag gissar friskt när jag ska beställa.

Så när "chefen" frågar vad jag gör så måste jag ju ha något vettigt att säga...
    Nu ska jag dock fixa frukost till mig och "chefen".
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym

Usch vad många ni är som har jättetunga bekymmer i livet. Och nu inför jul och allt. Önskar att jag kunde vara en god fe och susa förbi och vifta med ett trollspö för att ta bort allt. 

Stora styrkekramar till er alla. Människor är verkligen beundransvärda som orkar kämpa på vad som än händer.  

• Mandel
    Anonym (sken-gravid???) skrev 2011-12-01 07:26:06 följande:
    Termos, tänk även du på sexiga män så du håller uppe humöret.
    Vilka sexiga män då?

Inga bra youtube-klipp at länka?
  • Mandel
    Anonym skrev 2011-12-01 08:13:53 följande:
    Att jag precis har haft mens men graviditetstestet visar svagt positivt vilket det inte gjorde före eller under mensen. Hundra tankar i huvudet! 
    För en del tar det lite längre tid innan hormonhalterna stiger och ger utslag.
    Jag hade en blödning på de dagar jag skulle haft mens och tog för givet att det var mens, men jag var gravid.
  • Mandel
    Petronella01 skrev 2011-12-01 08:19:27 följande:
    Ok, då byter vi jobb, för jag undrar hur dagen ska räcka till till det jag har att göra.
    En början är förstås att logga ut från familjeliv Skäms
    Logga ut ifrån familjeliv går inte! Det är min sociala kontakt med omvärlden...
    Hur kommer det sig att du har för mycket att göra?

Här hos oss är det av någon konstig anledning väldigt lugnt och så är det för de flesta andra i samma bransch runt om i landet. Och ingen vet varför.
    Det brukar vara så här i jan-feb efterjul och med sportloven, men inte i november!
    Fast snart drar väl julruschen igång även för oss och det blir till att jobba massor!
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?