• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym (trött)

Min verklighet just nu:
    Min mamma har precis nyktrat till efter ett års återfall, hon har gjort en stor operation där dom öppnat huvudet på henne  och idag började huvudet svullna upp igen.
    Antagligen har hon fått nån infektion.
    Min bror som bor hos mig, har förmodligen också tagit en återfall nu, så jag måste prata med honom och be han flytta.
    Jag har fått ett "uppehåll" i min ekonomi, dvs, jag får inte en krona förrän den 25 januari, vilket betyder att jag nu ska klara mig på ca 6500 i två månader, när hyran är på 4500.
    Min syster vägrar tala med min mamma pga återfallet och i mitten står jag.
    Lägg till några vanliga problem som uppsatser och prov som ska göras innan terminen slutar så har ni mitt liv i ett nötskal.
    Jag har mycket att vara tacksam för men just nu känns det som jag fått lite mer än jag klarar eller orkar med....

• Benzaiten

Mitt största bekymmer idag är att jag haft inbrott i mitt förråd o blivit av med massa grejer.. Grejerna är egentligen inte värst utan det är principen, att man inte kan få ha sina saker ifred... Och att detta hände under dagen när jag har tvättat... har sprungit upp o ner i källaren minst en gng i timmen o när jag kommer ner sista gngn för att ta upp tvätten så har nån varit i källaren o skruvat loss gångjärnen på förrådsdörren o vänt upp o ner på allt där inne o fått med sig en del grejer. Plus att de även snott tvätt, nämligen mina TROSOR! Antagligen fläckte de med sig dem eftersom ett par Armani trosor låg överst... Men va fasen liksom! Sno trosor! Ska de sälja dem begagnade?! Suck... Sen såg jag i tidningarna idag att det är en inbrottsvåg i Göteborg just nu... Men varför lägenhetsförråd.. Finns väl dyrbarare grejer i villor... De flesta har ju bara skräp i sina förråd... Jaja har iaf polisanmält o skrivit en lista på det som saknas. Inte vad jag skulle ägnat dagen åt eftersom jag har en fet hemtenta just nu som jag verkligen hade behövt tiden till... Fattar inte hur jag ska hinna få klart den i tid... Men jag är riktigt arg över inbrottet, jag tyckte redan innan att källaren/tvättstugan är läskig o känner obehag av att gå ner dit själv.. Nu känns det inte direkt tryggare att gå ner dit ensam... Tänk om jag gått ner mitt i inbrottet o blivit nedslagen... Nä, känns olustigt med intrång...

• Anonym (orolig)

Att min lilla son snart ska genomgå en enormt stor opereration och jag är livrädd för att han inte ska klara den :(

• Anonym (hhmm)

mitt största beskymmer är hur jag ska klara månaden denna månad... en släkting kommer på besök och vi ska ut på en massa olika saker.. 2/3 av lönen kommer att gå åt samt att julen är runt knuten... måste köpa julklappar åt familjen samt all denna julmat.

• Anonym

Just nu har jag rätt mkt bekymmer. Men min största bekymmer är väl om min mamma överlever det här året.

• Daisy Flower

Skolan går skit som vanligt. Men mest av allt går jag och är irriterad på min pojkvän som inte verkar vilja något vilket i sin tur hindrar mig i mina framtidsplaner eftersom han ingår där men han har tdligen inga framtidsplaner alls :( Kan tillägga att jag och pojkvännen varit ihop sen vi va 14 resp. 15 och nu är 21 resp. 22 år gamla...tycker d e dags att flytta ihop gift oss och skaffa barn...visst!? Gah frustrationen stiger

• Anonym (ledsen)

Att jag just haft mitt andra missfall på bara några månader, börjar misstänka att det är något fel på mig....

• Anonym

Att jag precis gjorde ett inlagg pa FL dar jag bad om rad, men fick bara massa trista pahopp... =)

• LivL

Haha, vadå "på"?
    Jaja, men hemlös är jag iaf.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?