• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • karet

Att äldsta dottern har hosta och inte får sova ordentligt nattetid.

• Isalel

Att jag har salstenta imorgon men kan inte plugga pga en sugpropp till bebis. Inte praktiskt just nu att vara mänsklig napp!

• Anonym (fattig)

Bristen på pengar! Bilen står dessutom på verkstad för att verkstan skulle kopiera vår enda nyckel, men verkstan råkade få bilen i baklås och nyckeln går inte längre att använda då de slagit fel kod 3 ggr. Skulle kosta 15-20 000 om de inte lyckades ordna upp det- och allihopa är ju deras (verkstans) fel! Men det är vi som måste betala.

Och vi hade redan ont om pengar innan.Skrikandes

• Niveas

Att jag har tenta på lördag och inte orkar/hinner läsa till den då det är mkt på arbetet - dvs jag är en dålig prioriterare just nu.

• neeext
    Anonym (fattig) skrev 2011-11-30 22:58:57 följande:
    Bristen på pengar! Bilen står dessutom på verkstad för att verkstan skulle kopiera vår enda nyckel, men verkstan råkade få bilen i baklås och nyckeln går inte längre att använda då de slagit fel kod 3 ggr. Skulle kosta 15-20 000 om de inte lyckades ordna upp det- och allihopa är ju deras (verkstans) fel! Men det är vi som måste betala.

Och vi hade redan ont om pengar innan.Skrikandes
    Guuud jag hade varit förbannad
  • Anais

Att jag ar sa sjukt trott hela hela hela tiden. Idag satt jag pa jobbet och holl pa att borja grata bara for att allt kanns sa skit och sa himla liksom... inte vart det. Det kanns som om jag inte gor annat an jobbar, kommer hem sent, och sen gar till jobbet igen. For skitlon. Och det gor mig till en bitter manniska som tar ut det pa min man. 

Gnall gnall.   

• McConnoly
    ett glas chardonnay skrev 2011-11-30 22:39:50 följande:
    De tyckte att jag på ett ungefär skulle ta mitt förnuft till fånga och låta henne slippa vara där själv. Fat hon var väldigt vänlig och pedagogisk mot mig :) Jag är egenföretagare och under julhandeln omsätter vi ca 35% av året så det är en del att göra om man säger så. Men eftersom jag är min egen kunde jag ju jobba en annan dag typ. Mmm, säg det till mina kunder...
    Vad trött jag blir på sånt! Som om vi egenföretagare inte verkligen behöver jobba, kan göra (eller inte göra) vad vi vill och när vi vill. Hon ska väl inte vara där själv - där kommer ju att vara en pedagog bara för henne som ger henne all uppmärksamhet. Mycket bättre än att sätta henne framför TVn i flera timmar för att mamma måste jobba typ. En del har helt enkelt väldigt obekväma arbetstider, det bara är så.

För att svara på TS så är mitt största bekymmer idag att en kund har kursat = mindre pengar i min plånbok från januari. Tätt följt av rethostan.
  • Anonym (ensam)
    Anais skrev 2011-11-30 23:03:18 följande:
    Att jag ar sa sjukt trott hela hela hela tiden. Idag satt jag pa jobbet och holl pa att borja grata bara for att allt kanns sa skit och sa himla liksom... inte vart det. Det kanns som om jag inte gor annat an jobbar, kommer hem sent, och sen gar till jobbet igen. For skitlon. Och det gor mig till en bitter manniska som tar ut det pa min man. 

Gnall gnall.   
    Exakt så kände jag när ja jobbade som tele säljare, satt instängd i en lokal 9 timmar, upprepade samma visa 520 ggr om dagen för att sälja, allt detta i 4 mån. Blev riktigt deppig helt psykiskt utpumpad och sa upp mig
  • Anonym

Att jag fick en oväntad räkning som gav mig ont i magen och som jag måste ringa om imorgon. Jag hatar att behöva ringa om sådant. Gråter

• Anonym (Fågeln)

Att dagen jag skulle fått pengar från f-kassan så får jag inga.. ringer till f-kassan, där dom säger att min handläggaer inte ens tittat på mitt läkarintyg, (är fortsatt sjukskriven, har så varit i 5 mån), hänvisas till min hnadläggare, som sedan säger att hon inte tänker godkänna den för att hon anser att jag är ung (20år) och inte ska utnyttja systemet, jag borde bita ihopoch jobba ändå. Så för november får jag inga pengar och inte heller december.  min värld har faktiskt gått under lite grann...

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?