• neeext

Vad är ditt största bekymmer idag?

u77 skrev 2011-11-30 22:29:15 följande:
    Mitt största I-lands problem idag är att jag inte får/ska tvätta håret varje dag enl min frisör.
    Så nu ligger jag här med flottigt hår och ska åka iväg så till jobbet imorrn.
    Har haft i torrschampo, såg ju bättre ut då iaf. Men vi får se hur det ser ut imorrn.

Om det ser för flottigt ut kommer jag må riktigt psykiskt dåligt imorrn...

Fånigt problem....men det är mitt problem för dag. 
    Det skulle jag aaaldrig klara, att gå med flötigt hår bland folk.. hur ofta skall du tvätta det? Det finns ju "bra" lite dyrare schampoo att köpa som inte sliter så mycket
  • neeext
    Anonym (fattig) skrev 2011-11-30 22:58:57 följande:
    Bristen på pengar! Bilen står dessutom på verkstad för att verkstan skulle kopiera vår enda nyckel, men verkstan råkade få bilen i baklås och nyckeln går inte längre att använda då de slagit fel kod 3 ggr. Skulle kosta 15-20 000 om de inte lyckades ordna upp det- och allihopa är ju deras (verkstans) fel! Men det är vi som måste betala.

Och vi hade redan ont om pengar innan.Skrikandes
    Guuud jag hade varit förbannad
  • neeext
    Anonym (3 veckor) skrev 2011-12-01 15:30:58 följande:
    Att ingen verkar vilja komma och kika på min 3 veckor gamla bebis.. Hälsa henne välkommen till världen och gratulera mig till världens sötaste bebis. Gråter Vill ju visa hela världen!
    Åå gud.. Det svider lite i mammahjärtat kan jag förstå.. Har ingen alls kommit?
  • neeext

Att jag under 2 dagars tid har letat och letat efter mitt ID kort, verkligen letat. Men jag hittade det idag, sicken lättnad! Mitt bekymmer försvann idag.

• neeext
    SallyBlixten skrev 2011-12-03 00:30:27 följande:
    Att världen ser ut som den gör. Det känns som att klimat- och miljöproblemen tävlar med antidemokratiska krafter och en allmänt hårdnande inställning till de som har det svårt. Empatibristen sprider sig och jag blir rädd för vilken sorts värld mina barn och barnbarn ska få ta över.

Kommer mina barn få njuta av sina barnbarn? 
    Håller med dig helt där. Har liknande funderingar
  • neeext
    Biinzan skrev 2011-12-04 14:12:16 följande:
    Att jag tappade bort ena örhänget som min sambo gav mig igår.
    Amenfyfan.. Jag lider med dig
  • neeext
    Trivelina73 skrev 2012-01-06 16:03:10 följande:
    Att systemet är stängd och jag är sugen på rödvin så här nu när min barnfria vecka började... Livet är sååå hårt!
    Åh.. Jag lider med dig
  • neeext

Att Cityville inte har funkat på hela dagen p.g.a "underhåll" och det är djävulskt störande men inser samtidigt att jag måste göra mig av med detta beroendeframkallande spel

Nu funkar det dock.

• neeext
    Jordgubbssmak skrev 2012-03-10 17:41:15 följande:
    Att jag seriöst håller på att dö av hunger och depression efter 5 dagar med "ren kur".
    Hur f*n fixar man en myskväll i soffan med melodifestivalen, en absolut tom mage och ett glas vatten :(
    Jag vill INTE mer!!!!
    Oj, har själv kört på ren kur men tro mig, det går över. Magen vänjer sig vid att äta mycket mindre, kämpa på!
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?