• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym (writers block)

Att jag jobbat hemma hela veckan med ett arbete som egentligen redan skulle varit färdigskrivet men jag har total writers block, kommer inte vidare!! Och nu har jag bara 2 dagar kvar!

• Mrs K

Att jag är trött, trött ,trött och blir en surkärring som jag önskar mina barn slapp dras med hela dagen. Sängen nästa!

• Eisa
    ett glas chardonnay skrev 2011-11-30 22:20:29 följande:
    Att förskolan idag ville prata med mig angående "den uppkomna situationen". Det visade sig vara att dottern är den enda som behöver vara på dagis lilljulafton...
    Vad var det att prata om då? Vad kom ni fram till?
  • Eisa
    Piano skrev 2011-11-30 22:17:43 följande:
    Kul tråd!
    Mitt största bekymmer är min bil som la av på motorvägen. Bärgades till verkstad vilket kostade 4300 kr och nu får vi vänta ett par veckor innan de kunde fixa den. Har dessutom precis lagt ut 5700 kr på vinterdäck. Vad reperationsnotan kommer gå på vill jag inte ens tänka på. Allt för en sketen gammal golf.....
    Fy f-n. Det där låter som jag och min Jetta (som är samma sak som Golf) förra vintern.

Man kommer starkare ur det! Jag lovar!
  • Pyris

Största bekymret idag är som vanligt, att man hela tiden måste planera allt som sker under hela dagen, så att man snabbt kan slänga sig i bilen och åka till förlossningen. 

• u77

Mitt största I-lands problem idag är att jag inte får/ska tvätta håret varje dag enl min frisör.
    Så nu ligger jag här med flottigt hår och ska åka iväg så till jobbet imorrn.
    Har haft i torrschampo, såg ju bättre ut då iaf. Men vi får se hur det ser ut imorrn.

Om det ser för flottigt ut kommer jag må riktigt psykiskt dåligt imorrn...

Fånigt problem....men det är mitt problem för dag. 

• Anonym

Att jag är magsjuk och inte kommer få träffa min pojkvän imorgon.
    Att jag har ångest över att inte ha råd att köpa alla de julklappar jag vill. 

• ett glas chardonnay
    Eisa skrev 2011-11-30 22:24:28 följande:
    Vad var det att prata om då? Vad kom ni fram till?
    De tyckte att jag på ett ungefär skulle ta mitt förnuft till fånga och låta henne slippa vara där själv. Fat hon var väldigt vänlig och pedagogisk mot mig :) Jag är egenföretagare och under julhandeln omsätter vi ca 35% av året så det är en del att göra om man säger så. Men eftersom jag är min egen kunde jag ju jobba en annan dag typ. Mmm, säg det till mina kunder...
  • neeext
    u77 skrev 2011-11-30 22:29:15 följande:
    Mitt största I-lands problem idag är att jag inte får/ska tvätta håret varje dag enl min frisör.
    Så nu ligger jag här med flottigt hår och ska åka iväg så till jobbet imorrn.
    Har haft i torrschampo, såg ju bättre ut då iaf. Men vi får se hur det ser ut imorrn.

Om det ser för flottigt ut kommer jag må riktigt psykiskt dåligt imorrn...

Fånigt problem....men det är mitt problem för dag. 
    Det skulle jag aaaldrig klara, att gå med flötigt hår bland folk.. hur ofta skall du tvätta det? Det finns ju "bra" lite dyrare schampoo att köpa som inte sliter så mycket
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?