• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • YezzCorner

-Min fuckade dygnsrytm.. ska upp om ett par timmar, har inte ens lagt mig. (och är inte i närheten av trött heller.)
    -Vad jag ska fixa för present till sjuåringen på hans födelsedag på fredag?! (Han önskar sig inget nämligen..)
    -Hur sjutton jag ska ta mig till stallet ett par tre timmar måndag och tisdag utan barnvakt och utan skjuts? Kan ju gå ut, bara några km, men var ska jag göra av tvååringen? Kan ju inte låsa in honom i boxen medan jag rider liksom.. (Känner typ ingen som kan vara barnvakt en vardag mitt på dagen.)
    -Vad jag ska önska mig själv när jag fyller på måndag? Pengar, som vanligt kanske... haha.
    -Att det är jäääkligt stökigt här hemma nu igen :P ge mig en städerska för sjutton! Bästa presenten ever!

Http://yezzcorner.com -Hästnörd i mammaförpackning
  • Anonym (sken-gravid???)

Det där grav-testet jag skall göra snart. Är redan mamma till två. Vill faktiskt inte vara gravid. Okej, jag går och pinkar nu.

• Anonym (sken-gravid???)
    Anonym (sken-gravid???) skrev 2011-12-01 05:06:08 följande:
    Det där grav-testet jag skall göra snart. Är redan mamma till två. Vill faktiskt inte vara gravid. Okej, jag går och pinkar nu.
    Hahaha, är inte gravid. Nu är dock mitt största problem de paranoida tankar jag plötsligt fått angående grav-tests tillförlitlighet...
  • MrC
    YezzCorner skrev 2011-12-01 05:00:28 följande:
    -Min fuckade dygnsrytm.. ska upp om ett par timmar, har inte ens lagt mig. (och är inte i närheten av trött heller.)
    Samma. Mobilen väcker mig kl 8:00... ska på möte kl 10:00 (advokatbyrå)
    Somna på soffan igår kväll.
  • emelielj

Sonen vaknade för tidigt idag och vad min sambo ska få i julklapp.
    Han önskar sig inget, tråkmånsen!

• Anonym

Jag oroar mej redan över den där jävla julmiddagen vi ska på på lördag. Hur kunde jag tacka ja till den?! Jag vill ju INTE träffa dom som bjuder. Det är sambons kompis. Han har varit gift med min bästa vän i tjugo år men i våras kastade han ut henne. Skaffade ny, köpte hus och förlovade sej på en månad. Och nu väntar dom dessutom barn. Han har varit så satans dum mot sitt ex och snackat en massa skit om henne. Och nu ska jag på en jävla middag med han och hans nya. Helvete vad dum jag var som sa ja!

• Anonym (ångest)

Att jag måste ta min dotter till ett plågsamt besök hos ögonläkaren som inkluderar ögondroppar.

Att jag måste skriva ett svar till en rätt krävande förälder till en av mina elever.

Att jag verkligen måste skriva klart protokollet till HSB styrelsen.

Att jag måste göra slut med killen jag dejtar. Han är superkär i mig men det klickade inte riktigt för mig. Ångest!     

• Anonym (C)

Jag ska på min första dejt på lördag efter 11 år äktenskap... jag har inte kysst någon på flera år och jag är 30 år som inte har haft sex med en annan man sen jag var 18.

För mig känns det som ett rätt stort "problem" Tyst

• ekke

Just nu, att orka gå upp. Sen kommer de större bekymren igång.

• Anonym
    eulalian skrev 2011-11-30 11:45:55 följande:
    Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 
    Mitt största bekymmer idag är hur jag ska berätta för barnen att katten dog inatt p.g.a. att den blivit påkörd av någon :(
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?