Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Att jag har tandvärk from hell men inte råd att gå till tandläkaren :-/
Att jag har ONT av min fibromyalgi o. RA samt oroar mig för min son som har en hörselskada samtidigt som vi önskar få honom utredd för ADHD.
Att jag är grovt intresserad av en kille som är upptagen. Blä!
mitt största bekymmer idag är att det är december nu.
men det betyder också att det snart är januari och sen februari, mars, april och sen är det sommar! :)
annars är väll mitt största bekymmer ifall jag ska gå ur arbetsförmedlingen eller ta ett jobb till.
Att min dotter är kräksjuk och jag kommer att få sitta uppe hela natten och ta hand om henne
Att jag tror att jag inte vill leva med min sambo längre. Kärleken finns inte, passionen är död. Vi är bara vänner. Mycket bra vänner, det är det som gör det så svårt. Jag älskar honom som om han vore min bror.
Jag är rädd att mista vänskapen, han är rädd att mista kärleken. Han vill inte vara min vän om vi går separata vägar.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen och har grubblat på det här så länge men jag vet att det är dags att låta honom flyga, för det är inte rättvist att hålla honom kvar när jag inte känner som han.
Jag är bara så rädd, för han tror att jag kommer med tomma hot och när vi vart inne på det tidigare så har han blivit så hatisk mot mig, han som alltid är så snäll och fin. Jag mår så dåligt då.
För att min sambo spelade bort 50 000 idag och för att han ringde hem och grät och berättade det. För att vi haft det så här i tre år och jag orkar inte längre. Han sa att han är slut som person och vill inte leva längre. Han skulle gå ut på krogen och dricka sig full och sen skulle han komma hem, krogen stängde ett och nu är jag jätteorolig att han gör något dumt. Han svarar inte i telefonen.
Att min sömn har blivit så helt sjukt störd att jag somnade klockan 11 i förmiddags och vaknade runt 11 ikväll och var alldeles för trött för att göra alla roliga saker jag hade planerat idag. Håller tummarna för någon timmes sömn och sedan en helt vanlig, om än lite seg, dag, för mitt dygn är helt uppochner nu.
Förutom det så oroar jag mig för en miljon saker, speciellt vad som ska hända med min alldeles nya förälskelse när jag flyttar 30 mil härifrån (han är så sanslöst söt, jag önskar verkligen att jag inte var så målinriktad just nu eller att jag i alla fall träffat honom innan jag satte mitt mål). Så jag antar att sömnproblemen till stor del beror på undertryckta känslor för en massa saker. Det är också ett bekymmer. Jag som alltid låtit alla känslor spelas ut helt och hållet verkar helt ha tappat greppet och känner väldigt, väldigt lite nuförtiden vilket är skrämmande, speciellt när jag nu är kär och alla dom känslorna dränks under andra känslor som jag stängt undan under typ 2 år.
Dessutom fick jag reda på att det inte blev något jobb av intervjun jag tyckte att jag lyckades bra med.
Men jag fortsätter tänka positivt, för det är bara sån jag är. Imorgon kommer allting vara mycket ljusare! Och jag var i alla fall ute i solen en stund innan jag somnade idag.
Att jag har varit vaken i en halvtimma, och ska gå upp vid den tiden varje dag... Och så vet inte min arbetsgivare att jag är gravid... Trött!
Att amningen av min son inte fungerar tillfredställande.