Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
julen....alla måsten med den förbannade städningen. Missförstå mig inte jag älskar julen, men har en svärmor som hela tiden ger mig dåligt samvete för att jag är så dålig på att städa.
I grunden är jag pedant , hatar när det är stökigt, men samtidigt så är jag väldigt lat ,jag kanske ska skaffa mig en städerska
Att jag måste skriva på min c-uppsats som ska var inne om en månad, men det kommer ingenting nr jag vl sitter vid dator. Det är så tråkigt och övermäktig uppgift att jag bara vill göra annat hela tiden...
Att en förälder som förmodligen har bipolär sjukdom är på krigsstigen :(
alla måsten
städa
laga mat
plugget
vikten
slutar med att jag gör inte mer än vad verkligen måste göra för att vi ska kunna leva resten segar jag bort för att jag inte orkar med livet i stort.
För att jag har så ont i svanken/nedre delen av ryggen
Att jag inte lyckas prestera något på jobbet utan bara drömmer mig bort hela tiden
Min kollega som är en riktig besserwisser och översittare om någon inte håller med honom
Att våra utgifter var större än vi räknat med den här månaden, även om vi fortfarande har pengar över till sparande och nöjen, men då det inte är lika mycket som vi hade trott/hoppats...
Jag har sån ångest över min hund, han är sjuk men vi vet inte varför än.
Håravfall, klåda, svullen hud etc och allt pekar mot demodex som är en väldigt svår och jobbig sjukdom. Vet inte om försäkringsbolaget ersätter det heller då det räknas som en genetisk sjukdom.
Han är inte ens två år och det är 3 av 3 möjliga hundar jag haft som blivit sjuka, risken finns att jag måste ta bort honom :(
ska till veterinären imorgon och då får vi väl veta får jag hoppas.
min son slängde den här babyvakten i golvet så nu funkar den inte och jag måste nog köpa en ny, jättekul när både bil och hund strular och kostar tusenlappar i månaden!
ah å bilen måste repareras för 6500 kr och det gick inte att göra själv tydligen :(
å min sambo har ett litet diskbråck så han kan inte jobba extra nu när det finns tillfälle och verkligen skulle behövas.
å jag jobbar extra så ofta jag kan och får (är föräldraledig).
vet inte vad jag ska köpa för julklapp till min sambo heller och har ångest för att jag ger min snart 1åriga son leksaker från loppis i present och julklapp...
vill ha ett hus men har verkligen inte ekonomi för det än!
Att jag är väldigt nära tresiffrigt på vågen, vilket jag är min stora skräck!! (gravid i v 35)
Att jag fortfarande är arbetslös med en löjligt låg a-kassa och så rädd att jag aldrig mer kommer få ett jobb :(
Min hy är taskig och en av mina arbetskompisar ännu taskigare. Hon lägger allt ansvar på mig och vägrar själv att ta något alls. Alla gör fel utom hon, vilket hon (skrikandes) alltid låter oss veta. Då man ber henne sluta skrika, skriker hon: "JAG SKRIKER INTE!!!" Alla på avdelningen avskyr henne och hon ger sig på oss alla. En arbetskamrat är till och med rädd för henne. Vår chef är konflikträdd och kan inte hantera henne.
Idag önskade jag faktiskt att hon verkligen går och dör.
* Att min tre månaders bebis har skrikit större delen av dagen, hans pappa har jobbat hela dagen och är nu på kickoff med jobbet.
* Att jag hatar min kropp efter graviditeten och har börjat banta i smyg fast jag ammar. Om jag berättar det för nån säger de bara att jag är fin som jag är. Bullshit.