• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym

Att vi inte fick igång andra wii dosan på typ jäääättelänge.... Och nu hinner vi knappt spela för vi ska sova... :(

• AtoB

Jag sitter på jobbet som har bytat lokal, här finns bara 1an 2an 4an och ingen dvd

• Thuleslapper

Fick idag reda på att vi ska köra FET för första gången den 8 december.... och är livrädd för att vår enda lilla pingvin inte ska klara upptiningen.
    Samtidigt som man tänker på att man är visstidsanställd och mitt kontrakt går ut den 31 december.

• Freida

Idag har jag inga större bekymmer... mest bekymrad inför näst vecka då min man åker till Kina och ska vara borta 10 dagar.

Det som bekymrar mig just idag är väl att jag för första gången ska få städhjälp på fredag och vi har såå mycket saker överallt, då vi renoverar ovanvåningen. Tycker det känns pinsamt... å är så osäker på vad de kommer att göra, om det kommer lyfta på grjer osv. Har beställt storstädning inför jul... har så mycket just nu och varken jag eller min man är duktiga på att städa. Vi tädar juh varje vecka men är jättedåliga på att städa noggrant.

Stort i-landsproblem med andra ord...

• Anonym

Att dejten som jag blivit såååå intresserad av inte hör av sig.

• Elin 262

ångesten över att mammaledigheten snart är slut och jag är inte alls redo att börja söka jobb :(

• Anonym
    McConnoly skrev 2011-11-30 23:04:12 följande:
    Vad trött jag blir på sånt! Som om vi egenföretagare inte verkligen behöver jobba, kan göra (eller inte göra) vad vi vill och när vi vill. Hon ska väl inte vara där själv - där kommer ju att vara en pedagog bara för henne som ger henne all uppmärksamhet. Mycket bättre än att sätta henne framför TVn i flera timmar för att mamma måste jobba typ. En del har helt enkelt väldigt obekväma arbetstider, det bara är så.

För att svara på TS så är mitt största bekymmer idag att en kund har kursat = mindre pengar i min plånbok från januari. Tätt följt av rethostan.
    ja det var verkligen synd, om dinkund som behövde kursa =)
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-11-30 23:15:32 följande:
    Att vi inte fick igång andra wii dosan på typ jäääättelänge.... Och nu hinner vi knappt spela för vi ska sova... :(
    fan va jobbigt, sympati för er..... förstår det e frustrerande.... IRONI.... glad att ni inte har värre problem än så..... good for you!!!! <3
  • Anonym

förlt visste inte det va sandlådan innan jag läste senaste 20 inläggen.... sorry

• Anonym
    Anonym skrev 2011-11-30 23:34:37 följande:
    förlt visste inte det va sandlådan innan jag läste senaste 20 inläggen.... sorry
    Vem är du att bedöma det?!
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?