Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Svårt att välja vad som är värst...
-konstaterade just att jag fått kondylom
-bilen är paj
-är hemskt kär och tveksamt om det är besvarat
-någon är hemskt kär i mig som jag inte är kär i
-bråkar med exet
-hatar mitt jobb, dåligt betalt är det med
-vet inte om jag kommer orka jobba imorgon eller om det kommer sluta med att jag sjukskriver mig (igen) men rädd för vad det kan få för konsekvenser
-min lön är försenad
-jag skulle verkligen behöva en vän att tala ut med om mina bekymmer men det har jag inte
-är rädd att jag kommer supa ner mig ikväll
Att jag håller på att bli förkyld.
Det kliar i halsen och jag är lite tung i huvudet.
Det blir till att stanna hemma från jobbet, försöka sova och hoppas att det går över utan att hinna bryta ut på allvar.
Att vi får betala 240:- för en borttappad hyrfilm från Lovefilm när den kostar nästan hälften bara att köpa ny i butik
Att jag har BF idag och känner mig så otålig. Förvärkar i natt med ca 10 min mellanrum men sedan helt lugnt... Gaaaahh... vill ju att bebis ska komma!
Ishalkan på vägarna...ska köra hem i eftermiddag, 20 mil...får ta re lugnt Inget stort bekymmer jämfört med andra,med ett bekymmer i alla fall.
Att jag skrivit en lååååååång text till ett skolarbete som bara försvann Att jag hur jag än gör så får jag inte till det lika bra nu när jag försöker skriva om texten. Är det kanske för att jag är så arg på mig själv för att jag var så dum att den försvann? Hänt förr och jag lär mig ALDRIG av mina misstag tydligen
Idag har jag inga bekymmer. Kanske att jag borde dammsuga och plocka undan lite, men det gör jag om jag känner för det. Annars lär det ligga kvar i morgon med ;)
EN finne?!
Å hewwegöw, jag har värsta explosionen i hela ansiktet (ägglossning) *suck* Vissa är ytliga men så finns det en & annan som är som hårda bölder & jag kan inte göra ett skit åt det
Mitt andra bekymmer idag är hur jag ska göra med mitt KK... Bestämde för 2 veckor sedan att vi skulle julhandla ihop men han har under de 2 veckorna inte hört av sig, ja förutom IDAG! Känns lite som- Jaha NU passar det att höra av sig när vi börjar närma oss.. Näe fan, jag tror jag skiter i det!
Att ägglossningstesten från Testlagret inte verkar fungera för mig!
De ger alltid ett svagt utslag men blir aldrig positiva enligt deras beskrivning. Efter ett MA är vi ivriga att bli gravida igen och började med testen egentligen bara för att veta att allt var tillbaka till normalt...men nu vet jag varken ut eller in. Har har fått tilbaka mensen och då tycker man ju att även ÄL borde komma tillbaka...men men...