• Benzaiten

Vad är ditt största bekymmer idag?

Mitt största bekymmer idag är att jag haft inbrott i mitt förråd o blivit av med massa grejer.. Grejerna är egentligen inte värst utan det är principen, att man inte kan få ha sina saker ifred... Och att detta hände under dagen när jag har tvättat... har sprungit upp o ner i källaren minst en gng i timmen o när jag kommer ner sista gngn för att ta upp tvätten så har nån varit i källaren o skruvat loss gångjärnen på förrådsdörren o vänt upp o ner på allt där inne o fått med sig en del grejer. Plus att de även snott tvätt, nämligen mina TROSOR! Antagligen fläckte de med sig dem eftersom ett par Armani trosor låg överst... Men va fasen liksom! Sno trosor! Ska de sälja dem begagnade?! Suck... Sen såg jag i tidningarna idag att det är en inbrottsvåg i Göteborg just nu... Men varför lägenhetsförråd.. Finns väl dyrbarare grejer i villor... De flesta har ju bara skräp i sina förråd... Jaja har iaf polisanmält o skrivit en lista på det som saknas. Inte vad jag skulle ägnat dagen åt eftersom jag har en fet hemtenta just nu som jag verkligen hade behövt tiden till... Fattar inte hur jag ska hinna få klart den i tid... Men jag är riktigt arg över inbrottet, jag tyckte redan innan att källaren/tvättstugan är läskig o känner obehag av att gå ner dit själv.. Nu känns det inte direkt tryggare att gå ner dit ensam... Tänk om jag gått ner mitt i inbrottet o blivit nedslagen... Nä, känns olustigt med intrång...

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?