• Balahir

Vad är ditt största bekymmer idag?

om jag ska göra kaffe eller ta en powerking. kaffe är godare men powerking är lättare.

• Balahir

jag glömde ta med blöjor till förskolan på morgonen.

• Balahir
    Anonym (overeater) skrev 2012-06-19 17:29:04 följande:
    Ätit för mycket - igen. Känner mig fet och dallrig...
    så kände jag mig igår. bara ta nya tag imorgon!
  • Balahir

att sonen vaknade 15 minuter innan jag behövde gå upp.

• Balahir

att det är tio minuter kvar tills jag ska åka. och vill hinna bränna typ 10 nya skivor -.-

• Balahir

att jag vaknade 07 min sista barnlediga morgon och första dagen på semestern.

• Balahir
    Frontline skrev 2012-07-12 16:37:51 följande:
    Att åskan går som bara den så jag får sitta och surfa med laptopen Wi-Fi Hotspot
    varför?
  • Balahir
    Frontline skrev 2012-07-12 17:55:33 följande:
    Varför det åskar eller varför jag väljer att surfa med en laptop som inte är inkopplad mot elnätet och en mobiltelefon?

Ja ifjol när det åskade här över oss slog det ut elektronik för kanske 30000:- i huset och jag fick en tredjedel tillbaka på försäkringen så det var därför jag valde att göra så..
    Grannen ett par hus nedanför fick allt rensat i stort sett från mobiltelefoner till kyl och frys..
    är pga värdeminskningen då?
    jag har drulle med 0% värdeminskning (3år), sen är det ändå dags för nytt!
  • Balahir
    Frontline skrev 2012-07-12 18:11:43 följande:
    Köpa nytt efter 3 år är ju onödigt om det inte är nått fel på det.
    För min del strök ju modem, router, mediaspelare, bildskärmar, tv, skrivare, datorer bland annat som var mer en 3 år gamla men som fyllde sin funktion hur bra som helst dock så var datorerna lite uppiggade med nyare delar...
    tekniken utvecklas hela tiden, det händer mycket på tre år!
  • Balahir
    How about cupcakes skrev 2012-07-14 23:12:28 följande:
    Kolla i kylskåpet.... Där hittade jag min en gång.Skäms
    har man barn måste man tänka som ett barn! :D
  • Balahir
    Anonym skrev 2012-07-15 15:19:13 följande:
    Mitt ex nya kommer nog inte acceptera mig.... :P för jag är mkt snyggare än henne!
    sånt är ju bara underbart ;D
  • Balahir
    KlaraBella skrev 2012-07-16 19:17:18 följande:
    Att jag måste ta tag i mitt hem som ser ut som ett bombnedslag, vilket jag inte riktigt är i form för efter att vart uppe med dottern hela natten och roat henne hela dagen. Sambon jobbar borta och är inte hemma förrän imorgon kväll :/
    Har även ett jobbigt telefonsamtal att ta itu med idag. Det grämer mig mest :/
    skit i städningen, låt sambon hjälpa till när denne kommer hem.

ring nu, känns bättre när det är klart.
  • Balahir
    Anonym (Plus/minus) skrev 2012-07-17 13:56:35 följande:
    Inte idag men just nu:
    Är så trött och slut så jag är vimmelkantig.
    Skulle koka en sån där sexleksak som jag hittade i min låda för att få bort eventuella bakterier... Höll på att gå på tok för jag gick iväg och skrev ett långt mail medan vattnet kokade bort och plasten torkade ut totalt. Luktar plastigt värre i köket och ingen fläkt finns det heller. Jag är en riktig klant när jag är trött. 
    förlåt men... HHAHAHAH <333
  • Balahir
    KlaraBella skrev 2012-07-16 23:26:51 följande:
    Balahir: körde en snabbstädning; fixade diskmaskinen och köket, plockade upp alla miljoner leksaker och dammsög det värsta.
    Kommet se likadant ut imorgon igen när dottern fått härja fritt i 10 min ;)

Tog tag i samtalet och nu känns det bättre, som att en sten lättat från hjärtat..
    Nu är det bara ett enda jäkla möte kvar så är denna perioden av mitt liv slut, och det känns såååååå skönt!
    haha det är min dagliga rutin, och ja, efter tio minuter dagen efter är det kaos igen :)

DUKTIGT! :D
  • Balahir
    Anonym (ja) skrev 2012-08-29 21:18:55 följande:
    Att jag tror att mitt barns pappa misshandlar eller håller inte koll på mitt barn så det slår sig, jag har gjort en anmälan och väntar på en smärtsam utredning, har nog aldrig känt mig så hatad som nu.
    det är vanligt att barn slår sig, visste du inte det?
  • Balahir
    Anonym (ja) skrev 2012-08-31 11:15:09 följande:
    Visste du att det inte alltid stämmer? Barn är olika!
    Sen vet du inte hur blåmärkerna ser ut och storyn bakom det och andra händelser.
    JAG vill vara trygg att mitt barn har det bra när det inte är med mig.

nämn ETT barn som lite slagit sig, då kanske vi kan börja argumentera.
    med en paranoid förälder som du kanske de passa bättre hos den andra föräldern.
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?