Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Jag vet inte vilken preposition jag ska använda.
Att jag har cancer. Det är rätt trist
Kristyren blev inte som jag ville på pepparkakshuset så hela skiten åkte i soptunnan (tack, gravidhormoner).
Idag är mitt största problem att jag inte orkade stå emot när jag var och handlade (köpte massor med skit). Föll tillbaka i gamla vanor och hade en "det är synd om mig dag". Vilket det på sätt och viss är eftersom jag har dubbelsidig hörselgångsinflamation och äter antibiotika 2 gånger/dag, tar örondroppar 3 gånger/dag och äter voltarenT och citodon var fjärde timme för att ens orka vara människa. BLÄK....
Så egentligen har jag inga problem alls
Min 6-månaders atsma-attacker dagarna och nätterna igenom, och jag kan inte ge honom medicinen själv eftersom lillen får panik och kan inte andas pga att han skriker och inte fattar att han kan andas i masken, så han vänder huvudet hela tiden så någon måste hålla i huvudet, men då får han så klart ännu mer panik. min man jobbar nätter, så ingen hjälp där. :/ hostan i sin tur resulterar i han kräks flera gånger varje natt, så byta sängkläder, och han har svårt att somna om, så jag måste sitta och gunga honom i famnen 30 minuter varannan timme. Dessutom vaknar 2.5 årige storebror och blir ledsen, så ja, sova en timme i taget om jag har tur. Känns rätt hopplöst nu, hur ska jag orka med min supertrotsiga 2.5 åring när jag får max 4 timmars osammanhängande sömn varje natt? Nu när äntligen min 2.5åring sover hyfsat själv så känns det trist att lillen ska vakna 10 gånger per natt han med. Jag har bara sovit 5 timmar i sträck en gång på över 3 år nu, och jag får väldigt sällan njuta av någon djupsämn. Jag är trött!
Att min osympatiska svärmor skall komma 15 dagar innan BF och stanna en hel jävla månad... absolut inte var jag behöver just nu... FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!