• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • lille Birger

Jag vet inte vilken preposition jag ska använda. Gråter

• Anonym
    Anonym (ledssen....) skrev 2011-12-01 20:34:15 följande:
    ja jag vet mannen är inte den bästa, han är bra på många sett och kan vara fin men d dåliga tar över och han knäcker mig, saken är den att ibland känner jag mig jätte stark och nu får d vara nog men då kommer rädda jag fram och mitt hjärta slits itur, han var min räddare! räddade mig från missbruket och han blev mitt allt min familj och trygghet och vi fick barn...men han vill inte att jag utvecklas och blir en stark kvinna för då känner inte han sig behövd så därför knäcker han mig och sårar mig för att få mig svag igen..förlåt detta blir långt! dom flesta av mina vänner har sagt i flera flera år att jag måste lämna och nånstanns vet jag ju det...det där jäkla beroendet efter honom och rädslor! ja det är mkt problem åt alla håll, och som du säger drogfriheten är viktigast annars kommer jag förlora mina barn så den är prio 1, tack för dina ord!
    I know the feeling! Och problemet.. och kanske han inte vill växa ikapp med dig, eller orkar med att förändras. Men kanske han gör det. Ett boktips: "kvinnors vrede"; den är suverän och har hjälpt mig mkt i hur man hanterar konflikter och sätter gränser i relationer, på ett sätt som är kärleksfullt. VARM KRAM!
  • Anonym

Att jag har cancer. Det är rätt trist

• Anonym
    Anonym skrev 2011-12-01 22:07:04 följande:
    tack för att du gav mig perspektiv på mina egna problem! *kram*
  • Feminin
    Nu känns mitt problem så litet att jag inte kan med o berätta om det...kram på dig!
  • KatjaKaj
    Fuck cancer!

Mitt största problem är att mitt operations ärr där de opererade bort min cancertumör vägrar att läka.
    Det har gått upp för 4 gången på 3 månader nu, och jag börjar bli irriterad på att ha ett fult, infekterat sår som gör att jag inte får duscha ....Blääää. 
  • stjierna

Kristyren blev inte som jag ville på pepparkakshuset så hela skiten åkte i soptunnan (tack, gravidhormoner).

• Fru Sveden

Idag är mitt största problem att jag inte orkade stå emot när jag var och handlade (köpte massor med skit). Föll tillbaka i gamla vanor och hade en "det är synd om mig dag". Vilket det på sätt och viss är eftersom jag har dubbelsidig hörselgångsinflamation och äter antibiotika 2 gånger/dag, tar örondroppar 3 gånger/dag och äter voltarenT och citodon var fjärde timme för att ens orka vara människa. BLÄK....

Så egentligen har jag inga problem alls  

• Louise1987

Min 6-månaders atsma-attacker dagarna och nätterna igenom, och jag kan inte ge honom medicinen själv eftersom lillen får panik och kan inte andas pga att han skriker och inte fattar att han kan andas i masken, så han vänder huvudet hela tiden så någon måste hålla i huvudet, men då får han så klart ännu mer panik. min man jobbar nätter, så ingen hjälp där. :/ hostan i sin tur resulterar i han kräks flera gånger varje natt, så byta sängkläder, och han har svårt att somna om, så jag måste sitta och gunga honom i famnen 30 minuter varannan timme. Dessutom vaknar 2.5 årige storebror och blir ledsen, så ja, sova en timme i taget om jag har tur. Känns rätt hopplöst nu, hur ska jag orka med min supertrotsiga 2.5 åring när jag får max 4 timmars osammanhängande sömn varje natt? Nu när äntligen min 2.5åring sover hyfsat själv så känns det trist att lillen ska vakna 10 gånger per natt han med. Jag har bara sovit 5 timmar i sträck en gång på över 3 år nu, och jag får väldigt sällan njuta av någon djupsämn. Jag är trött!

• Anonym (HATA)

Att min osympatiska svärmor skall komma 15 dagar innan BF och stanna en hel jävla månad... absolut inte var jag behöver just nu... FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?