Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Pengar.. detta eviga fundersamma läget i hur jag ska klara varje månad
på inte ens 1500 kr till mig och två blöjbarn. Panikslagen..
idag är bekymret att jag har gravid svullna fötter & ben och imorgon är det julbord med jobbet på "fancy pancy" ställe enda skorna jag kommer i är ett par gympa dojjor... undrar om man blir insläppt?
Mitt största bekymmer är att jag inte kan komma på något bekymmer att skriva här, var inne redan i går men kom inte på något då heller...så som sagt det är mitt största bekymmer, stackars mig va
Mitt största bekymmer idag är att komma över att det blev bråk igen i morse.
Just idag... att jag är bakfull som aset men måste jobba, går inget vidare.
Nossmiarfe: beklagar er fruktansvärda :( vilken mardröm ni tvingas genomlida. Hoppas att ni och alla andra som tvingas leva med sorg och saknad finner styrka att leva vidare, önskar er all lycka och skickar massa styrkekramar!
Mina egna bekymmer är definitivt petitesser.
Måste fira min födelsedag utan min pojkvän, som för tillfället sitter i fängelset, och utan mitt barn+ att jag sovit max 1 timma inatt och mår illa och är sjukt sliten men måste ändå vara igång hela dagen idag.
Men annars så är det helt ärligt lugnt :P Har ju mina vänner som stöttar och dom ska dra med mig ut ikväll så vi får väl se hur många shotar det krävs för att man inte ska bry sig så mycket :P