• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym (=C)

Pengar.. detta eviga fundersamma läget i hur jag ska klara varje månad
    på inte ens 1500 kr till mig och två blöjbarn. Panikslagen..

• Moniqe1979

idag är bekymret att jag har gravid svullna fötter & ben och imorgon är det julbord med jobbet på "fancy pancy" ställe enda skorna jag kommer i är ett par gympa dojjor... undrar om man blir insläppt?

• Hallonblomman
    Nossmiarfe skrev 2011-12-02 06:18:22 följande:
    Att jag vill ha tillbaka min dotter nått så oerhört mycket. Hon tog sitt liv för 2 månader sedan genom att ställa sig framför tåget som kom i 165 km/h .
    Saknaden är enorm.
    Älskade barn jag älskar dig och jag saknar dig. Jag födde dig inte för att du skulle lämna mig. Jag födde dig för att jag älskade dig från första stund.
    Idag fyller din lillebror 11år. Det han önskar sig mest kommer han aldrig få. Det vi alla önskar oss kommer vi aldrig få.

Junis 1997-2011
    Beklagar så! 

Har nog inte så stora bekymmer idag.. 
    Engla och Pyret ♥
  • vampyria2

Mitt största bekymmer är att jag inte kan komma på något bekymmer att skriva här, var inne redan i går men kom inte på något då heller...så som sagt det är mitt största bekymmer, stackars mig va Flört

• Anonym (ddd)

Mitt största bekymmer idag är att komma över att det blev bråk igen i morse.

• fredagsflickan

Just idag... att jag är bakfull som aset men måste jobba, går inget vidare.

• lindisa

Nossmiarfe: beklagar er fruktansvärda :( vilken mardröm ni tvingas genomlida. Hoppas att ni och alla andra som tvingas leva med sorg och saknad finner styrka att leva vidare, önskar er all lycka och skickar massa styrkekramar!

Mina egna bekymmer är definitivt petitesser.

• Raggarbruden
    Nossmiarfe skrev 2011-12-02 06:18:22 följande:
    Att jag vill ha tillbaka min dotter nått så oerhört mycket. Hon tog sitt liv för 2 månader sedan genom att ställa sig framför tåget som kom i 165 km/h .
    Saknaden är enorm.
    Älskade barn jag älskar dig och jag saknar dig. Jag födde dig inte för att du skulle lämna mig. Jag födde dig för att jag älskade dig från första stund.
    Idag fyller din lillebror 11år. Det han önskar sig mest kommer han aldrig få. Det vi alla önskar oss kommer vi aldrig få.

Junis 1997-2011
    KRAM till er {#emotions_dlg.flower}

mitt bekymmer är väldigt litet jämfört med detta mitt lilla bekymmer är var la jag mitt IDkort
    Meduza Lives Forever www.raggarsessa.devote.se
  • myamone
    eulalian skrev 2011-11-30 11:45:55 följande:
    Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 
    Fyra STORA skitiga hundtassar 
  • Anonym (b-day)

Måste fira min födelsedag utan min pojkvän, som för tillfället sitter i fängelset, och utan mitt barn+ att jag sovit max 1 timma inatt och mår illa och är sjukt sliten men måste ändå vara igång hela dagen idag.
    Men annars så är det helt ärligt lugnt :P Har ju mina vänner som stöttar och dom ska dra med mig ut ikväll så vi får väl se hur många shotar det krävs för att man inte ska bry sig så mycket :P

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?