• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym (h)

att min dotters magsjuka aldrig ger sig, börjar undra om det kan vara nåt annat

• Gnillib

Jag har ont i halsen. Och råangst för ultraljudet den 12 december. Och så måste jag fixa så FK får uppgifter om min nya lön, och jag fattar inte hur det funkar med deras hemsida.

(¯`°?.¸ ღ ♥ Linus 070914 ♥ ღ ¸.?°´¯) BF 120510
  • trasdocka

För egen del så är det att jag redan är vråååålhungrig, men min lunchdate har möte fram till 12 så det är bara att bita ihop. :-|

I lite större perspektiv så är jag bekymrad över en kollega som inte mår bra. Halvtidssjukskriven för att han är utmattad och har stora sömnproblem. Hans sinnesstämning är otroligt låg så när han inte är här med oss så känns det inte alls bra.

• Aprilia77
    LeiaBus2010 skrev 2011-12-02 10:27:07 följande:
    haha, stackare, men ack så självförvållat, man mäter ju innan man monterar, hihi, läxa tills nästa gång? :P 
    Har definitivt lärt mig läxan! Ska bli jättekul att skruva ner den ikväll : ( Funderar allvarligt om sonen kan ta vardagsrummet till sitt sovrum istället...
  • Anonym (Blåsor)

Jag har just sett Uppdrag Granskning om att spricka under förlossningen. Är gravid i v 39 och har enorma hemorrojder som stora blåsor över hela mellangården. Därför oroar jag mig för att barnmorskan inte kommer klara av att hålla emot, och att jag kommer spricka som en ballong när barnet poppar ut.

• slinkywookie
    trasdocka skrev 2011-12-02 10:48:25 följande:
    För egen del så är det att jag redan är vråååålhungrig, men min lunchdate har möte fram till 12 så det är bara att bita ihop. :-|

I lite större perspektiv så är jag bekymrad över en kollega som inte mår bra. Halvtidssjukskriven för att han är utmattad och har stora sömnproblem. Hans sinnesstämning är otroligt låg så när han inte är här med oss så känns det inte alls bra.
    Vad skont att han har folk runtomkring sig som bryr sig!{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?