Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Idag har jag ont i ryggen och oroar mig för att aldrig bli bra igen. Dessutom saknas en ingrediens hemma för att middagen ska bli bra. Orkar inte gå och handla så det får bli halvdan middag.
Anonym ( med knölar): Var själv till doktorn för ett tag sedan... i dom flesta fall är det bara inflammerade lymfkörtlar. Var så även för mig. Försök att ta det lugnt och tänk inte så mycket på det, är nog ingen fara.
Har ingen teve och vill se idol ikväll!!!
Att vi lär behöva nya värmepumpar för strax under 100.000 kronor inom kort.
Mitt bekymmer idag är att mina pengar är slut. Maken betalar allt här hemma inkl mat och jag får ha mina ca 9000, som jag får ut, som fickpengar och de är som vanligt redan slut. Nu måste jag nalla av honom. Själv unnar han sig inte ens kläder.
om ja ska röka eller inte, så röksugen vart rökfri i 1 år, men idag gått isär med sambon och vill RRÖÖKKKAAA
Att min kära sambo är ett sånt mähä, för snäll, kan inte säga nej till sin mamma. Vi lever på minimal inkomst, har tankat bilen full och det ska helst räcka länge eftersom att vi inte har så mycket pengar att tanka för. Ändå har han lovat sin mamma att på söndag köra nästan 40 mil sammanlagt med vår bil. Vad faaaan....jag säger vi har inte råd, "ja då får DU säga att vi itne åker".....