• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Fiyalia

Att jag förbereder måndagens lektion väldigt okoncentrerat. Och det är ert fel.

...försöker imponera med en massa skitsnack? Vännen jag är inte dum, så ät nu upp vad du har sagt...
  • Anonym (bortgjord.)

Att jag red helt fel häst. Skulle rida en annan häst som stod i en annan hage, inte denna som jag red och ställde dessutom in i den andres hästens box... BORTGJORD!

• Tidens Sand

Att jag inte kunnat sova pga sammandragningarna som hållit mig vaken under hela natten. Så har trötthetshuvudvärk och fullständigt matt i hela kroppen. Hoppas innerligt att jag lyckas sova lite denna natt istället.

• Fiyalia
    Tidens Sand skrev 2011-12-03 16:41:39 följande:
    Att jag inte kunnat sova pga sammandragningarna som hållit mig vaken under hela natten. Så har trötthetshuvudvärk och fullständigt matt i hela kroppen. Hoppas innerligt att jag lyckas sova lite denna natt istället.
    Kämpa på! :)
    ...försöker imponera med en massa skitsnack? Vännen jag är inte dum, så ät nu upp vad du har sagt...
  • Anonym (3 veckor)
    Anonym (bortgjord.) skrev 2011-12-03 16:35:49 följande:
    Att jag red helt fel häst. Skulle rida en annan häst som stod i en annan hage, inte denna som jag red och ställde dessutom in i den andres hästens box... BORTGJORD!
    Tjuvred du?!?
  • Anonym (bortgjord.)
    Anonym (3 veckor) skrev 2011-12-03 18:06:38 följande:
    Tjuvred du?!?
    Nej nej nej. Jag är medryttare på en häst där, men jag råkade ta in fel häst och rida på den. Jag såg ingen skillnad på dom. Och jag fick ett sms av tjejen jag rider hos att jag hade tagit in fel häst i stallet.
  • Anonym (3 veckor)

Men om du är medryttare må du ju veta hur hästen ser ut? Eller var det första gången?

• Anonym (trött)

Min man, min jättebebis, energitjuv, vår orsak till ekonomiskt kaos och han är så j-la växlande i sin sjukdom så jag kräks.

• Anonym (bortgjord.)
    Anonym (3 veckor) skrev 2011-12-03 18:23:08 följande:
    Men om du är medryttare må du ju veta hur hästen ser ut? Eller var det första gången?
    Första gången var jag med henne. Andra gången (idag) var jag själv. Så första gången själv.
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?