• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym (rökavvänjaren)
    Anonym (röka el ej) skrev 2011-12-02 16:47:13 följande:
    om ja ska röka eller inte, så röksugen vart rökfri i 1 år, men idag gått isär med sambon och vill RRÖÖKKKAAA
    Om du har hållit upp ett helt år redan har du redan fått ner hälsoriskerna med rökningen en god bit.

Om du håller ut ett år till är din kropp lika "ren" igen som om du aldrig tagit ett bloss och du har tagit bort din förhöjda risk för ett 60-tal mycket allvarliga sjukdomar.

Varför skulle du offra 10 år av din förväntade livslängd för den här mannen också- det är han väl inte värd?
  • Anonym (!!!)

Att inte alla mina slavar gör det dom ska. Jätte irriterande.
    Vabar, Tar ledig eftermiddag för att spela dataspel, smitter tidigare för att det är ju fredag. 

Fick ta med extra hjälp idag för att det inte händer något annars. 

Extra hjälpen gjorde dok stor dåd.

Fick utmättningsbesked av kronofogden men det var bara en sak till, 5500kr mindre i månaden. Bra månad att börja dra, innan jul suck. Men det fixar sig. Det är ju ändå mina/våra skulder.

• Anonym (jobbig jävel)

Att jag har tillåtit mig själv att passera 100kg-strecket och inte ens anstränger mig för att gå ner till 63kg igen!!!

• Anonym (Jag)

Att min bästa vän och ex är en gris. 

• Anonym (Sorgen)
    JennieMAS90 skrev 2011-12-02 14:17:54 följande:
    Att bebis inte vill komma ut! Min kropp orkar inte bära oss längre och bilf*n är trasig och mannen jobbar 12h om dagen, fånge i mitt eget hem.
    Jag vet precis hur du känner, gick 12 dagar över hade foglossning + att förvärkar varje dag i 2-3veckor innan bebbe kom. Gubben jobba å själv va man hemma med en 2 åring som man ej kunde hitta på nått med för man hade så ont. Så sen hade man sorgen efter pappa fick bort

Hoppas din lille vill komma ut snart 
  • Törnrosa

Vi ska ha namngivning för vår dotter på söndag och jag har slagit upp vad hennes namn betyder för att kunna prata om det under namngivningen. Hon heter Leia Linnea Christina. Men nu visade det sig att Christina betyder "den kristna"....Hm...känns som att vi måste göra det till en rolig grej om vi ska kunna ta upp det...?

• u77

Att min far ringer och skriker och är otrevlig och säger att jag ska ta hand om min sjuka mor!
    De bor ihop och är pensionärer.

Han ger henne så dåligt samvete för att hon fortfarande lever och önskar att hon hade dött när hon va nära så hade pappa inte betett sig så här. Då hade problemet varit ur världen.
    Sa hon.Gråter 

DET är mitt problem idag. 

• Anonym (oroad)

Att min sambo just blivit uppsagd..Jag går hemma på föräldrapeng och vi ska ha ett till barn i vår.
    Allt som nyss var toppen blev bara läskigt och ledsamt :( 

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?