Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Inget! =)
Att inte alla mina slavar gör det dom ska. Jätte irriterande.
Vabar, Tar ledig eftermiddag för att spela dataspel, smitter tidigare för att det är ju fredag.
Fick ta med extra hjälp idag för att det inte händer något annars.
Extra hjälpen gjorde dok stor dåd.
Fick utmättningsbesked av kronofogden men det var bara en sak till, 5500kr mindre i månaden. Bra månad att börja dra, innan jul suck. Men det fixar sig. Det är ju ändå mina/våra skulder.
Att jag har tillåtit mig själv att passera 100kg-strecket och inte ens anstränger mig för att gå ner till 63kg igen!!!
Att jag glömde allt det viktigaste när jag var och handlade förut.
Att min bästa vän och ex är en gris.
Vi ska ha namngivning för vår dotter på söndag och jag har slagit upp vad hennes namn betyder för att kunna prata om det under namngivningen. Hon heter Leia Linnea Christina. Men nu visade det sig att Christina betyder "den kristna"....Hm...känns som att vi måste göra det till en rolig grej om vi ska kunna ta upp det...?
Att min far ringer och skriker och är otrevlig och säger att jag ska ta hand om min sjuka mor!
De bor ihop och är pensionärer.
Han ger henne så dåligt samvete för att hon fortfarande lever och önskar att hon hade dött när hon va nära så hade pappa inte betett sig så här. Då hade problemet varit ur världen.
Sa hon.
DET är mitt problem idag.
Att min sambo just blivit uppsagd..Jag går hemma på föräldrapeng och vi ska ha ett till barn i vår.
Allt som nyss var toppen blev bara läskigt och ledsamt :(