• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • lillangel
    Anonym (bortgjord.) skrev 2011-12-03 18:22:00 följande:
    Nej nej nej. Jag är medryttare på en häst där, men jag råkade ta in fel häst och rida på den. Jag såg ingen skillnad på dom. Och jag fick ett sms av tjejen jag rider hos att jag hade tagit in fel häst i stallet.
    Guud va pinsamt Skäms
  • lillangel
    SallyBlixten skrev 2011-12-03 00:30:27 följande:
    Att världen ser ut som den gör. Det känns som att klimat- och miljöproblemen tävlar med antidemokratiska krafter och en allmänt hårdnande inställning till de som har det svårt. Empatibristen sprider sig och jag blir rädd för vilken sorts värld mina barn och barnbarn ska få ta över.

Kommer mina barn få njuta av sina barnbarn? 
    Håller med, det blir bara värre för varje dag
  • Anonym (bortgjord.)
    lillangel skrev 2011-12-03 18:27:31 följande:
    Guud va pinsamt Skäms
    Skoja inte. Jag höll på att dö när hon berättade det.
  • Anonym

Att jag fått kontakt på en dejtingsida och lovat att vi ska ses någon dag framöver och jag vet inte om jag vill eller vågar för den delen. Har ganska nyligen dumpat mitt X som drog ner mig totalt i självkänsla och det har gjort mig avig till män......usch vilken dag!!!

• Titanica

Att mina älskade grannar har fest för sjätte dagen på rad och jag vet att de håller på till runt fyra, och jag ska jobba imorgon.

• Saralito

Att jag mår så in i helvete illa, men ändå är jättehungrig och sugen på choklad. Och så är jag förkyld också. Det är synd om mig idag Tungan ute

• Anonym (ledsen)

Att jag och sambon skulle gått på bio men han är så bakfull och har bara legat i soffan hela dagen så det blir inget.
    Att min sovmorgon försvann. Att jag numera är  ledsen vardag som helg.

• kikidil

Att min sambo plockar fram sina groteskt fula julsaker. Kanske det händer att sonen råkar ha sönder en av de hemska änglarna eller så försvinner den där fruktansvärda tomten på något mystiskt sätt... *suck*

• Anonym

Att jag inte vet vart jag har chefen efter gårdagens julfest. Igår hade jag i alla fall hans hand på benet...

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?