• lillangel

Vad är ditt största bekymmer idag?

Anonym (bortgjord.) skrev 2011-12-03 18:22:00 följande:
    Nej nej nej. Jag är medryttare på en häst där, men jag råkade ta in fel häst och rida på den. Jag såg ingen skillnad på dom. Och jag fick ett sms av tjejen jag rider hos att jag hade tagit in fel häst i stallet.
    Guud va pinsamt Skäms
  • lillangel
    SallyBlixten skrev 2011-12-03 00:30:27 följande:
    Att världen ser ut som den gör. Det känns som att klimat- och miljöproblemen tävlar med antidemokratiska krafter och en allmänt hårdnande inställning till de som har det svårt. Empatibristen sprider sig och jag blir rädd för vilken sorts värld mina barn och barnbarn ska få ta över.

Kommer mina barn få njuta av sina barnbarn? 
    Håller med, det blir bara värre för varje dag
  • lillangel
    Anonym (Ananas) skrev 2011-12-10 22:27:35 följande:
    Jag vart så jävla förvånad ska ni veta.
    Hon kom hit med en digitalkamera som INTE var begagnad i present, så vi kunde filma förlossningen och fota bebisen osv. så förvånad blev jag, sambon med. Bakat bröd hade hon gjort med och en hemgjord julbock... så fint =') Det här ska jag minnas länge!

Tur att det kom ut här och inte någon annanstans, tur att den här tråden finns så man kunde få spy galla så ingen "hör"....har ju känt att hon struntat i mig hela graviditeten och det har hon också gjort, men det här kändes verkligen som en humörhöjare och pyttelitet plåster på såret =)
    Du verkar rolig du  
  • lillangel
    Anonym skrev 2011-12-10 23:00:42 följande:
    Om jag ska göra abort eller inte! Har blivit gravid trots skydd och har barn i åldrar 06 08 10.. har en dag på mig att bestämma mig!
    Om man funderar så brukar de va bäst att behålla, om man INTE vill behålla så behöver man inte ens  fundera.lycka till nu!
  • lillangel
    071001 skrev 2011-12-16 12:57:23 följande:
    Att jag har så rasande otrevliga kollegor och att jag vantrivs med dem.
    Dom är säkert avundsjuka på dig!
  • lillangel
    071001 skrev 2011-12-16 18:53:53 följande:
    lillangel, njae, de är av manligt kön och anser sig nog vara lite viktigare än jag som bara sköter admin åt dem.
    Men usch, fråga om dom har "små "och därför måste hävda sig mot en kvinna .
  • lillangel
    071001 skrev 2011-12-16 20:27:29 följande:
    Haha, det skulle vara nåt att fråga!
    Ja varför inte? Varför ska du ta skit för? då kan du se till att kasta de tillbaka !!!
  • lillangel
    Isnogood skrev 2011-12-17 12:17:20 följande:

Att jag duger att ha sex med men inte att älska...

Att det är precis lika mycket skitväder ute som det är i mitt inre...

Att det är jul om en vecka och jag inte har minsta lilla julkänsla men måste hålla skenet uppe för mina barns skull...   

Kram till dig {#emotions_dlg.flower}
  • lillangel
    Anonym (:() skrev 2011-12-17 13:16:17 följande:
    Bekymmer och bekymmer... men en aningens irriterande.
    Igår berättade sambon hur svärmor frågat vad jag kunde tänkas vilja ha i julklapp. En ungsform (eller kakform, whatever) var hennes förslag...
    Hur tänker tanten? Jag är 27 år, och visst matlagning är ett intresse i huset, men... en kakform? Trodde alla visste att vi lämnat 50-talet...
    Du borde inte ens förtjäna en julklapp från henne... vart finns tacksamheten? Handlar inte om vad man får ,utan om tanken, hon frågade din sambo... där va bryr hon sig om dig och du sälj kakformen då och ge pengarna till Afrikas horn, och rädda en babys liv för den kakformen du inte ville han.

Jul handlar om kärlek och omtanke !!!! 
  • lillangel
    HäxanSurtant skrev 2011-12-29 18:22:34 följande:
    Ve och fasa, stackars barn!
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?