Vad är ditt största bekymmer idag?
Att jag red helt fel häst. Skulle rida en annan häst som stod i en annan hage, inte denna som jag red och ställde dessutom in i den andres hästens box... BORTGJORD!
Att jag red helt fel häst. Skulle rida en annan häst som stod i en annan hage, inte denna som jag red och ställde dessutom in i den andres hästens box... BORTGJORD!
Min sambo förde en väldigt lång dialog igår om hur dålig jag var. Han kanske har rätt i det han säger. Jag är väl så kass som han menade på.
Men sen 5 min senare kramade han om mig och sa att han inte menade att låta så elak.. Nehe, men det kunde han ha tänkt på innan han öpnnade käften.
Det är mitt bekymmer både igår och idag.
Att min pappa bara blir sämre för varje dag som går. Och hans operation närmar sig med stormsteg, så orolig och nervös för hur den kommer att gå..
Sen hörde jag att mormor börjar bli dålig också :(
min pappa blir inlagd imorgon och ska operera hjärnan, och jag åkte inte ens till honom idag och önskade lycka till :( Mår fruktansvärt kasst pga det!
Att jag har gått och hoppats och trott, och väntat på svar angående att bli medryttare på en annan häst, men hon svarade aldrig på mitt mail, och det var hon som kontaktade mig först.
Och nu har hon lagt ut en annons på nätet att hon söker medryttare, tydligen var jag inte intressant. Eller hur ska man tolka de?
Fick reda på en hel del saker idag, blev chockad så jag tappade matlusten, överhuvudtaget.
Här sitter jag då vrålhungrig och fortfarande i chock.