• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-04 18:09:01 följande:
    det kan man nog..   Bara så humoristiskt när någon tycker att det är ett allvarligt problem att ha tappat bort ett örhänge, även om det är tragiskt i sig att känna att det är ett kraftigt problem.. Så du får nog tåla att andra skrattar faktiskt.
    Tråden var väl ingen tävlan i elände, utan man ska berätta vilket ens största bekymmer är idag. Jag tycker att det är  underbart att det finns människor vars största bekymmer just nu är en finne eller ett borttappat örhänge. Det betyder ju att de nog har ganska bekymmersfria liv just nu och det tycker jag är jättehärligt! 
  • Anonym (sockertopp)

Brännblåsor på fingrarna. Försökte limma ihop pepparkakshus med smält socker och fick socker på fingrarna. ajajaj vad ont det gör.

• Fiyalia

Jag mår så sjukt dåligt över hur illa grisar behandlas i avlingssyfte för spannmål.

...even though people are crazy, nothing nowadays amazes me...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-04 21:24:00 följande:
    Tråden var väl ingen tävlan i elände, utan man ska berätta vilket ens största bekymmer är idag. Jag tycker att det är  underbart att det finns människor vars största bekymmer just nu är en finne eller ett borttappat örhänge. Det betyder ju att de nog har ganska bekymmersfria liv just nu och det tycker jag är jättehärligt! 
    Precis så har jag också uppfattat tråden; Vilket är ditt största bekymmer just idag? Då är väl halva poängen just att det blir väldigt blandad kompott! Just idag kanske mitt största bekymmer är en bruten nagel...det betyder ju inte att det är det värsta jag brottats med - eller kommer att brottas med. Hur kul vore den här tråden att läsa om alla skulle gradera helveten?
  • Anonym (Grrr)

Att barnens bio-mamma plötsligt bestämde sig för att hon nog inte kunde ha dem som bestämt. Resultat? Jag får träffa min pojkvän om 3 veckor istället för om 4 dagar.....suck.

• vampyria2

Att jag saknar min äldsta dotter så jag håller på att gå sönder, hon flyttade med sin pojkvänn ca 40 mil i från mig för 4 månader sedan, känns konstig efter att ha träffat henne så gott som varje dag i 20 år och nu bara lite då och då :(

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?