• Tidens Sand

Vad är ditt största bekymmer idag?

att jag är väldigt hungrig men har sådan foglossning att jag knappt kan ta mig upp ur sängen.

• Tidens Sand

Att jag inte kunnat sova pga sammandragningarna som hållit mig vaken under hela natten. Så har trötthetshuvudvärk och fullständigt matt i hela kroppen. Hoppas innerligt att jag lyckas sova lite denna natt istället.

• Tidens Sand

största bekymret idag är att foglossningen blivit värre. sen att clementinerna just tog slut o.o

• Tidens Sand

största bekymret idag är att mitt bäcken är så snett att jag fått förslitningar i ryggen, men vet inte om kiropraktorn vågar manipulera tillbaka den då jag är i v36 snart

• Tidens Sand

Att jag inte kunnat hålla om, krama eller kyssa min man på ett halvår o.o tär en aning i hjärtat

• Tidens Sand

Att jag inte längre kan se skrevet hur jag än böjer mig xD Dags att fixa liten golvspegel om jag överhuvudtaget ska kunna fortsätta ansa bikinilinjen xD

• Tidens Sand
    hoppetrosan skrev 2012-01-24 13:17:27 följande:
    Jag har en finne på överläppen! En stor jäkla inåtvänd sak som gör att det bultar i hela ansiktet.
    ajajaj, karln min har likadan på näsvingen. Dom är så fruktansvärt smärtsamma
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?