Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Jag ska vara på 2 ställen samtidigt i morgon. Det ena ger 5000 kr från en donationsfond och det andra kan generera en anställning. Jag är arbetssökande.
Finns ingen möjlighet att försöka klämma in båda efter varandra, funkar inte med busstider och har många mil mellan ställena.
Tonåringen igen. Hon fyller år, och jag skulle så gärna vilja att hon mådde bättre och fick ha en bra dag, men nej då. Hon är lika sjuk som vanligt ...
Mitt största bekymmer idag är att jag måste tända i vedspisen och jag vet inte hur man gör, för det är något speciellt meck med den vedspisen. Jag fryser trots att jag är höggravid, det är liksom 13 grader inomhus och ett helt vinterland utomhus så det är några minus... jävla pojkvän, nu kommer du hem!
plus att pojkvännens chef vill att han ska åka till Mora för att jobba imorgon och det är mer än fem timmar dit plus att det är mycket snö på vägarna och att han har värdelösa vinterdäck på bilen vilket gör att han får åka lååångsamt och då tar det en helt arbetsdag och ta sig dit och sedan ska han göra jobbet där med som tar sin tid. PLUS att då måste han sova över där och jobba dagen efter med och komma hem sent på kvällen, alltså borta TVÅ hela dagar! MINST!!!
Jag ska troligtvis föda nu på måndag, det kan hända idag, det kan hända imorgon...jag är ju preciiis på slutet och har en massa känningar, jag känner ingen här heller! bara hans mamma, men hon skiter ju i mig ='( och då vill ju inte jag ha med henne till förlossningen.... och föda utan honom, ja, det låter ju som en jävligt dåligt idé...
*lite rädd*