• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Kina79
    Anonym skrev 2011-12-08 10:38:54 följande:
    andas, andas, andas... försök andas ut och slappna av och låta det ske.. delta bara, så gott du kan. och be om stöd och hjälp, och framför allt SMÄRTLINDRING. Snart kommer din guldklimp ut, och du kommer att överleva, jag lovar. Om du deltar frivilligt och försöker att inte kämpa emot och försöker att KRÄVA att få så mkt stöd och hjälp du kan, så kommer det att gå bättre och lättare.

Glöm för guds skull inte att försöka aaaadaaaaas uuuuuuut när det gör som ondast.. det gör att kroppen slappnar av, och ångesten minskar. Du fixar det här! Kroppen är smart, den vet vad den ska göra. *kram*
    Bra skrivet, jag håller med!
    Lycka till och hoppas liten vill titta ut snart! 
    Älskade prinsessor!! Tyra 2004-02-20 Ellen 2006-04-12 Agnes 2010-05-03
  • Anonym (trött)

att jag sitter och funderar över räkningsberget vi har innan jul...att jag två veckor innan jul fortfarande sitter och funderar på hur vi praktiskt och känslomässigt ska klara en separation...att jag blivit så känslokall så jag stundvis struntar fullständigt i om min man är sjuk eller inte.

• 071001

Har nyst i flera dagar och nu kommer snorandet också. Inte så kul.

• Beckaa

Jag vill sova middag, men har snickare som spikar på taket ovanför sovrummet...

• Anonym

Jag sitter och beställer julklappar som jag inte har råd med med min a kassa... :(

• Anonym (Ångest)

Att jag har världens ångest för att några arbetskollegor är sura på mig för att jag ansökt om så många lediga dagar i jul. Har ansökt om att vara ledig i 8 dagar. jobbar på en förskola som resurs till ett barn och det barnet är inte där och det är dessutom väldigt lite barn på förskolan i jul så jag tänkte att jag hellre skulle vara hemma med mina barn men det blev sura miner på jobbet och nu har jag världens ångest.

• Anonym
    Anonym (Ångest) skrev 2011-12-08 17:15:39 följande:
    Att jag har världens ångest för att några arbetskollegor är sura på mig för att jag ansökt om så många lediga dagar i jul. Har ansökt om att vara ledig i 8 dagar. jobbar på en förskola som resurs till ett barn och det barnet är inte där och det är dessutom väldigt lite barn på förskolan i jul så jag tänkte att jag hellre skulle vara hemma med mina barn men det blev sura miner på jobbet och nu har jag världens ångest.
    Vad har de med att göra om du är ledig eller inte?
  • Anonym (Ångest)
    Anonym skrev 2011-12-08 17:21:46 följande:
    Vad har de med att göra om du är ledig eller inte?
    Ja vi jobbar ju tillsammans men de kanske är avensjuka eller så tycker de att all ska vara lika. Men jag har ju erbjudit mig att ställa upp och jobba om det behövs. Fattar inte heller problemet
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?