Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Det ar helt sjukt varmt... Nagon minut i solen racker for att branna sig, gar inte att rora sig utomhus utan att do i en svettpol.
Att jag bara är i v.8 det känns som att jag redan gått upp i vikt och det har jag litegrann också, sist gick jag upp 21 feta kilon, vill inte göra det denna gång
Att jag supertrött och inte vet hur jag ska försörja mig i slutet av månaden, soc har krånglat tidigare och grämer mig för en ny soc ansökan.
Jag är gravid i 7e månaden och har en son på 2 år och sambon kommer magsjuk från jobbet i natt.., jag är livrädd för magsjuka.. Handspriten och ytdesinfektionen har passerat bäst före datum och jag orkar verkligen inte pälsa på mig och sonen och gå ut för jag är super trött efter en natt med väldigt lite sömn. Kan tillägga att det går magsjuka på sonens dagis med och sambon är den ända som inte kunnat bli smittad där ifrån,,
Jag har julkonsert ikväll med kören, och jag hostar ihjäl mig och har ingen röst. Och jag ska sjunga i en sologrupp. Kul - not!
Jag börjar vara hungrig men vet inte vad jag är sugen på till frukost...hmm...te och mackor eller varm choklad o mackor? De e frågan. =)
min pojkvän ska ringa mig, men jag är jätte orolig för att jag ska råka somna- är så jävla trött. och han får bara 1-2 samtal per dag :s
Att jag inte vet vad jag känner för min man längre, han vill hellre vara ute och supa och ligga bakis på helgerna än att hitta på saker med mig och sonen. Jag är trött på att bråka. Jag är trött på att fundera när jag vet vad svaret är.
Att jag inte riktigt vet vart mitt förhållande är... Ja..om det över huvud taget ääär något förhållande