• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym
    Anonym (fd perfektionist) skrev 2011-12-12 12:46:38 följande:
    Jag skrattar och får ont i magen samtidigt. Man kan be att få sakerna inslagna i butik vet du och alla blir glada för en fin tvål eller choklad. Kram till dig!
    Jo jag vet! Men jag är helt enkelt störd i huvudet. That`s me!

MVH Det frivilliga mordoffret.
  • Anonym

Jag kommer inte i mina jeans längre

• Anonym (sjuk)
    Anonym skrev 2011-12-12 12:49:01 följande:
    Jo jag vet! Men jag är helt enkelt störd i huvudet. That`s me!

MVH Det frivilliga mordoffret.
    det är jobbigt att leva efter såna krav:( vet hur det känns att inte orka...
  • Kina79

Att klockan är 19.54 och två döttrar ff är vakna. Båda vill kramas och mysa, men tyvärr funkar det inte med båda samtidigt idag.
    Och imorgon kväll är det stora barnens vinterconsert o jag ska dit själv med alla tre - med andra ord måste de vara pigga och glada!!!! 

Älskade prinsessor!! Tyra 2004-02-20 Ellen 2006-04-12 Agnes 2010-05-03
  • sweanna

Hemma med min stackars lilla tös i dag som har ögoninflammation så missar vi hennes första Lucia på dagis =( fy !!!

• basio

Jag är rejält förkyld och har lock för öronen hela tiden, dessutom måste jag skriva en respons och vet ännu inte vem jag ska skriva respons på.

• Anonym (sjuk)

Att jag om en timme ska på luciafirande på dagis men vill inte alls. Vill inte behöva möta dagispersonalen, vill inte att de ska undra hur jag mår, vill inte att de ska innerst inne fundera på varför jag inte satt min fot på dagis sen i somras...

• Anonym (majja)

Mitt största bekymmer just nu är jag välte min lunch, tomatsoppa, över hela novembers bokföring.

• Kina79
    Anonym (majja) skrev 2011-12-12 13:25:07 följande:
    Mitt största bekymmer just nu är jag välte min lunch, tomatsoppa, över hela novembers bokföring.
    trist!

Älskade prinsessor!! Tyra 2004-02-20 Ellen 2006-04-12 Agnes 2010-05-03
  • Anonym (majja)
    Kina79 skrev 2011-12-12 13:27:26 följande:
    trist!
    Det blir en röd månad ; )
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?