• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Kina79
    Anonym (majja) skrev 2011-12-12 13:38:27 följande:
    Det blir en röd månad ; )
    Nu sover mina tjejer. En bredvid mig och en på golvet. Men eftersom  ac´n är på så är det nog på tok för kallt för henne att ligga där. Ska flytta henne nu och sova jag med!

Älskade prinsessor!! Tyra 2004-02-20 Ellen 2006-04-12 Agnes 2010-05-03
  • SilverEmma

Hemma med två små förkylda tjejer. Borde ha fått en hel del gjort idag men har inte orkat... Sen ringde dagis och påminde mig om äldsta tjejens luciafirande ikväll men jag oooooorkar inte gå på det. Så det passar egentligen bra att de är sjuka idag.

• Runguska

Dagens bekymmer är att jag är helt galet trött. Minsta sonen har fått tre tänder utspritt över 14 dagar så han har inte haft många bra nätter. Nåväl denna trötthet gör att mitt tålamod tryter lite och det är trist. Ändå har dagen flytit på bra men jag kände hur jag fick knyta händerna i ficken när
    Äldsta som inte slutata med blöja kom och drog en bajsblöja på golvet - jadet och trättheten är verkar vara dagens krux

• Emmeliina

Att jag börjat på en 13 dagars diet idag och jag vill äta godis!!! Massor med godis!!

Men det får jag inte...

• HäckHäxan

Att jag inte får någon ström till laptopen, antingen glapp i kabel eller där man sätter in den, död är den iaf!

platt mage, platt tv, platt allt....
  • Anonym (Ananas)

Att jag har gjort hinnsvepning idag och den underbart älskade sketungen vill ju inte komme ut =( Inga värkar så långt ögat når... deppigt

• Anonym (velig)

Att sambon inte alls hade UVI som vi trodde först. Nu ligger han på akuten och de vet inte vad det är med honom. Han har feber och hans levervärden är höga fast han inte dricker speciellt mycket (en 6-pack öl i månaden och något glas whiskey då och då). 

Jag sitter ensam hemma med flera barn och önskar att jag skulle kunna vara inne på sjukhuset med sambon men vill ju inte lämna barnen heller.

Ska försöka lägga mig tidigt  så jag orka med hela natten om det är något barn som vakar i natt (det brukar någon av dom göra varje natt)

• HäckHäxan
    Anonym skrev 2011-12-12 12:43:55 följande:
    Att jag vill dö....men eftersom att jag är allas duktiga, hurtiga och optimistiska perfektionist så måste jag köpa perfekta små julklappar till alla slå in dem i perfekta små konstverka till paket.

Hoppas någon mördar mig på vägen till köpcentret.
    Åhh jag har varit den där... alla kallade mina paket för konstverk och om man ens fick öppna pappret. Sen rämmade min värld OCH nu är jag mer drottningen av kaos. Hittar liksom inte tillbaka till mitt FD perfekta jag alls Obestämd
    platt mage, platt tv, platt allt....
  • lövet2
    Anonym (velig) skrev 2011-12-12 22:05:20 följande:
    Att sambon inte alls hade UVI som vi trodde först. Nu ligger han på akuten och de vet inte vad det är med honom. Han har feber och hans levervärden är höga fast han inte dricker speciellt mycket (en 6-pack öl i månaden och något glas whiskey då och då). 

Jag sitter ensam hemma med flera barn och önskar att jag skulle kunna vara inne på sjukhuset med sambon men vill ju inte lämna barnen heller.

Ska försöka lägga mig tidigt  så jag orka med hela natten om det är något barn som vakar i natt (det brukar någon av dom göra varje natt)
    Fy tusan! Hoppas de hittar felet och botar honom kvickt som sjutton! Inte kul för dig heller att sitta hemma med barnen och oroa dig ... *vet*
  • 071001

Jag är fruktansvärt sugen på popcorn nu men tycker att klockan är lite för mycket för att börja svulla.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?