• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Soffpotatis

Att jag ätit för gott så jag mår lite illa..

• sskstud3nt3n

Att jag inte hittar just den virknålen jag behöver....dock känner jag mig lyckligt lottad över att detta är just mitt bekymmer just nu och inget större än det

• Anonym

Att mitt ex har informerat mig om att han anmält mig för stöld då han lät mig använda hans kort till att köpa en dator till barnen. Han sa även åt mig att ta ut Thailändska Bath på forex med kortet då dom ska åka till Thailand i Januari, Nu säger han till mig att han anmält mig för stöld :// Känner mig helt hjälplös i det här. Jag har ju gjort det här, men med hans tillåtelse! Vad ska jag göra?

• sskstud3nt3n
    Anonym skrev 2011-12-11 21:29:15 följande:

Att mitt ex har informerat mig om att han anmält mig för stöld då han lät mig använda hans kort till att köpa en dator till barnen. Han sa även åt mig att ta ut Thailändska Bath på forex med kortet då dom ska åka till Thailand i Januari, Nu säger han till mig att han anmält mig för stöld :// Känner mig helt hjälplös i det här. Jag har ju gjort det här, men med hans tillåtelse! Vad ska jag göra?

Men fy fan!!!
  • Sommarlöv

Det förstår jag att det är ett bekymmer...lite värre än vad många har här.
  • Anonym

Jag vet inte ens hur det går till när man blir polisanmäld? Vad kommer hända om han fortsätter ljuga?
  • Anonym (Tårar)

Att min 19-årige son håller på att knarka ihjäl sig.  Det är inte en fråga om det händer det är en fråga om när...Han vill ha hjälp men det verkar segt.

• HäckHäxan
    Anonym (Tårar) skrev 2011-12-11 21:35:10 följande:
    Att min 19-årige son håller på att knarka ihjäl sig.  Det är inte en fråga om det händer det är en fråga om när...Han vill ha hjälp men det verkar segt.
    Måste ju gå att sätta fast honom och på så sätt snabba på systemet så han får hjälp??
    platt mage, platt tv, platt allt....
  • Anonym (Tårar)

Det har polisen ordnat redan men vad hjälper det när kommunen inte har lust att lätta på plånboken. Tro mig, vi krigar och bråkar vidare. Han vill verkligen sluta.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?