Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
(en hel massa stora, tunga, och jättesmärtsamma jag inte orkar tänka på just nu)
just för sekunden; att jag åt en HEL mango nästan, och det ganska snabbt, för att den var så god.. kunnat äta små bitar förut, å det har gått bra.. nu kliarkliarKLIAR min hals och jag hostarhostarhostar och tårarna sprutar.. Fy! Jag som älskar mango så.. måste sluta hosta hysteriskt så jag kan läsa saga för lilltjejen ju...
att datorn åter igen är på lagning, trots att jag fick hem den i måndags så påstod dom att de var inget fel, idag så dom att de va fel på nya hdd
Att grannen har haft inbrott nu ikväll och sambon är inte hemma förrän om ett par timmar - vet inte ifall jag vågar gå och lägga mig
Att tiden gick så fort, träffade min älskling i dag och då går tiden alldeles för fort...sen går tiden alldeles för sakta tills vi kan träffas nästa gång...aldrig är man nöjd
Att min man sambo inte mår bra, har haft feber från och till i flera veckor, idag var urinet rosa. Han har tid på VC kl 9.20. Om han måste vidare till länssjukhuset så orkar han inte köra dit och jag har inte körkort men jag vill följa med honom. Vem ska köra? Och hur ska jag göra sen, jag har en arbetsintervju i em. Visserligen på samma ort som sjukhuset men jag kan inte vara på två ställen samtidigt, idag heller.
Mitt största bekymmer är att jag inte vet om min graviditet kommer att gå bra eller inte. Men det kommer i o f s vara ett bekymmer varenda dag framöver.
Jag har tappat förtroendet för min chef som jag tidigare så upp till. Känner inte igen den person jag valde att börja arbeta för för fyra år sedan. Nästan att jag skulle säga upp mig på vinst eller förlust, men jag är nygravid (v 9) och det vettiga är att hålla ut till sommaren. Det finns ju också en chans att allt blir bättre och att det kanske är gravidhormonerna som spökar och gör det hela värre. Just nu vill jag bara gråta, och gör det också när inget ser.
mitt största bekymmer idag är beslutsångest över vad vi ska välja för julklapp....