• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Runguska

Två att välja på - vet inte vilken pizza jag vill ha till kvällen eller det faktum att jag genomsvettig kommer in efter dryga timmens snöskottning bara för att se det börja störtsnöa igen... Nåväl, snön gör ju att jag får skotta och det förbränner kalorier så att jag kan äta pizzan, alltså är snön inte ett problem. Alltså - att jag inte kan bestämma mig för vilken pizza jag vill ha är största problemet för mig idag. Älskar dessa dagar då det är så enkelt, så förbannat enkelt. (Det gäller att ta vara på dem)

• Jordgubbssmak

Att jag inte ser pengarna på mitt konto än som skulle komma in idag och jag gärna skulle vilja ha nu till helgen.
    Och att guldpriset gått upp med 8 kr i dag när jag sålde guld i går :(

• Zixi

Att det är så **** svårt att motivera sig att skriva på c-uppsatsen när det är så mycket annat man kan göra (städa, baka pepparkakor, surfa på fl osv...)

2010-07-20 3040/50
  • Unitard

Att kanelbullarna jag bakade igår blev så goda att jag snart måste tejpa igen munnen Tyst

• Anonym

Mitt största problem är att det kanske inte finns svarta stay ups att köpa ikväll när jag ska handla. Både Lindex och H&M har slut på sina på hemsidan och när jag kollade på ett H&M i veckan så fanns bara XS och XL kvar vilket jag inte har... Hoppas dom har i andra affärer eller att jag hittar någon annan butik som har bra till ett bra pris!

• Fiyalia

Att jag inte sovit men ändå så gärna vill ut och dansa! Jag hoppas att jag håller hela vägen och inte slutar här hemma i soffan redan innan utgång :)

...even though people are crazy, nothing nowadays amazes me...
  • CarpeNoctem

Mitt största bekymmer är att jag har en jobbig huvudvärk som kommer och går hela tiden idag..
    och att det blåser så galet mycket ute så jag inte pallar gå till affären gör inte saken bättre. 

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?