Vad är ditt största bekymmer idag?
Att jag fortfarande är arbetslös med en löjligt låg a-kassa och så rädd att jag aldrig mer kommer få ett jobb :(
Att jag fortfarande är arbetslös med en löjligt låg a-kassa och så rädd att jag aldrig mer kommer få ett jobb :(
Att vågen vägrar att röra sig på rätt håll på hela veckan trots att jag bantat så duktigt!!
Blir så jäkla trött!!
Att jag inte ser pengarna på mitt konto än som skulle komma in idag och jag gärna skulle vilja ha nu till helgen.
Och att guldpriset gått upp med 8 kr i dag när jag sålde guld i går :(
Att jag aldrig får nått jobb :( och känner mig så fruktansvärt värdelös
Dagens stora problem är om jag ska håret uppsatt eller inte på en anställningsintervju....
Att jag är sjukt sugen på mc donalds som jag inte ens egentligen gillar så mycket.
Att jag nu snart varit arbetslös i 10 månader och jag missar alltid alla jobb i sluttampen, eller kommer jag inte ens till intervju. Vet inte vad jag mer ska göra :(
Samma som alltid, jag är arbetslös o fattig och trots att jag jobbar ihjäl mig går min viktminskning obefintligt neråt och olidligt långsamt.
Att jag verkligen verkligen börjat ifrågasätta val i mitt liv och inte vet vilka vägar jag ska välja.