• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Lindaskrinda
    Anonym (Ananas) skrev 2011-12-13 15:07:25 följande:
    Att det snart har gått ett och ett halvt dygn sedan hinnsvepningen och barnet vill fortfarande inte ut! JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DET HÄR!

Jag lider verkligen av min graviditet. Graviditeten har gjort mig SÅ sjuk, jag skulle bli dödligt tacksam om jag bara fick sova EN timme....men icke, det känns som jag är dömd till döden, JAG SKA FAN ALDRIG MER HA BARN, jag h a t a r  det här, jag klarar inte det här ....*gråter*
    Men om du inte får sova kan du få hjälp med det om du är helt slut?
  • Anonym (Ananas)
    Lindaskrinda skrev 2011-12-13 15:15:51 följande:
    Men om du inte får sova kan du få hjälp med det om du är helt slut?
    Jag får lergigan sedan 2-3 månader tillbaka, men dom hjälper inte längre, trots att jag ibland tar mer än vad som är utskrivet... Kroppen har ju en förmåga att vänja sig vid det preparatet lite för fort när det kommer till dåsigheten. =(
  • Lindaskrinda
    Anonym (Ananas) skrev 2011-12-13 15:24:46 följande:
    Jag får lergigan sedan 2-3 månader tillbaka, men dom hjälper inte längre, trots att jag ibland tar mer än vad som är utskrivet... Kroppen har ju en förmåga att vänja sig vid det preparatet lite för fort när det kommer till dåsigheten. =(
    ok men du måste få vila om du ska orka föda barn, ring till förlossningen.. de kan erbjuda dig att få sömnmedel så du får vila inför förlossningen.
  • Mynta

Xbox. Tror fan att det förstör mitt förhållande...

• Titanica

Idag har jag också fått en gigantisk finne på hakan. Och jag ska på julbord lördag suck.....

• Anonym

kostnaden för badrumsrenovering sköt i väg ordentligt och jag är på riktigt orolig över att alla sparpengar tar slut nu. troligtvis inte helt slut men inte långt ifrån.

• MrC

Att jag inte kunde sova inatt pga ont i foten (hälsporre) och att min "att-göra-lista" är 2 km lång.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?