Inlägg från: Anonym (velig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (velig)

Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag ska vara på 2 ställen samtidigt i morgon. Det ena ger 5000 kr från en donationsfond och det andra kan generera en anställning. Jag är arbetssökande.
    Finns ingen möjlighet att försöka klämma in båda efter varandra, funkar inte med busstider och har många mil mellan ställena. 

• Anonym (velig)

Att min man sambo inte mår bra, har haft feber från och till i flera veckor, idag var urinet rosa. Han har tid på VC kl 9.20. Om han måste vidare till länssjukhuset så orkar han inte köra dit och jag har inte körkort men jag vill följa med honom. Vem ska köra? Och hur ska jag göra sen, jag har en arbetsintervju i em. Visserligen på samma ort som sjukhuset men jag kan inte vara på två ställen samtidigt, idag heller.

• Anonym (velig)

Att sambon inte alls hade UVI som vi trodde först. Nu ligger han på akuten och de vet inte vad det är med honom. Han har feber och hans levervärden är höga fast han inte dricker speciellt mycket (en 6-pack öl i månaden och något glas whiskey då och då). 

Jag sitter ensam hemma med flera barn och önskar att jag skulle kunna vara inne på sjukhuset med sambon men vill ju inte lämna barnen heller.

Ska försöka lägga mig tidigt  så jag orka med hela natten om det är något barn som vakar i natt (det brukar någon av dom göra varje natt)

• Anonym (velig)

Tack Lövet2. Tack för din omtanke. Hörde från honom senast vid 9 tiden, då hade de tagit fler prover på honom och väntade på svar. Sen har jag inte hört något mer efter det. Det vi har googlat oss fram till här hemma så skulle det kunna vara någon typ av hepatit. Men fattar inte var han skulle ha fått den från. En släkting hade körtelfeber på levern för några år sen. Det vare något ovanligt. Den personen var gift och oss veterligen inte någon som strulat runt så hen fått det är också en gåta, skulle kunna vara nåt sånt också. Men ovissheten är jobbigt. Att inte veta vad det är för något och behöva vänta på att det ska bli en ny dag så alla kan börja jobba med sambon så det händer något känns jobbigt att behöva vänta. Och hur gör man för att somna när halva sängen är tom?

• Anonym (velig)

Det kommer nog någon tassande snart så lyfta över behöver jag nog inte anstränga mig flr Tror de är tankeläsare hela bukten, räcker med att jag säger Aaah, hela sängen för mig själv.... Så -Mamma, kooooom, jag behövej gosa me däj

• Anonym (velig)

Kan inte bestämma vad jag ska hitta på ikväll.

1) Ut och festa i pissvädret (krogen, jag kommer nog inte dricka så mycket)
    2) Äta middag med killen jag gillar, sitta framför öppen brasa och mysa.

Kan inte välja, hjälp emottages tacksamt   

• Anonym (velig)

Att jag är så jävla kåt att jag snart kreverar. Sitter på jobbet och tänker bara på sex.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?