• HäckHäxan

Vad är ditt största bekymmer idag?

Anonym (Ananas) skrev 2011-12-10 22:27:35 följande:
    Jag vart så jävla förvånad ska ni veta.
    Hon kom hit med en digitalkamera som INTE var begagnad i present, så vi kunde filma förlossningen och fota bebisen osv. så förvånad blev jag, sambon med. Bakat bröd hade hon gjort med och en hemgjord julbock... så fint =') Det här ska jag minnas länge!

Tur att det kom ut här och inte någon annanstans, tur att den här tråden finns så man kunde få spy galla så ingen "hör"....har ju känt att hon struntat i mig hela graviditeten och det har hon också gjort, men det här kändes verkligen som en humörhöjare och pyttelitet plåster på såret =)
    Åhh var superbra, det var ju en verkligt fin present. Ja de är tur att man kan vräka ur sig lite hemligt ibland, precis som det är fantastisk när någon förvånar en så som din svärmor gjort idag
    platt mage, platt tv, platt allt....
  • HäckHäxan
    Isnogood skrev 2011-12-11 18:58:55 följande:
    Att jag inte riktigt vet vart mitt förhållande är... Ja..om det över huvud taget ääär något förhållande Obestämd
    Åhh vad trist och jobbigt!

För min del är det att min näsa verkar helt jävla trasig på något sätt, samt att jag har ofrivilliga ryckningar i vänster hand främst tummen och området mellan tumme och pekfinger, men det rycker även inne i själva armen, känns skumt och högst obehagligt.
  • HäckHäxan
    tackförfisken skrev 2011-12-11 20:21:04 följande:
    Slutat med cerazett ( blev bara mera galen av dom) och nu har jag mensvärk from hell ! Skjut mig!
    *skjuter fort* bättre?
  • HäckHäxan
    Anonym (Tårar) skrev 2011-12-11 21:35:10 följande:
    Att min 19-årige son håller på att knarka ihjäl sig.  Det är inte en fråga om det händer det är en fråga om när...Han vill ha hjälp men det verkar segt.
    Måste ju gå att sätta fast honom och på så sätt snabba på systemet så han får hjälp??
  • HäckHäxan

Att jag inte får någon ström till laptopen, antingen glapp i kabel eller där man sätter in den, död är den iaf!

• HäckHäxan
    Anonym skrev 2011-12-12 12:43:55 följande:
    Att jag vill dö....men eftersom att jag är allas duktiga, hurtiga och optimistiska perfektionist så måste jag köpa perfekta små julklappar till alla slå in dem i perfekta små konstverka till paket.

Hoppas någon mördar mig på vägen till köpcentret.
    Åhh jag har varit den där... alla kallade mina paket för konstverk och om man ens fick öppna pappret. Sen rämmade min värld OCH nu är jag mer drottningen av kaos. Hittar liksom inte tillbaka till mitt FD perfekta jag alls Obestämd
  • HäckHäxan

Att alla mina julgardiner och julgranspynt är spårlöst borta!

• HäckHäxan
    Anonym (ja) skrev 2011-12-22 19:39:17 följande:
    att jag inte har julpapper hemma, köpt chokladaskar jag tänkt slå in som julklapp nu får jag ta tidningspapper istället, morr...
    Sådär har min kusin, blev typ hennes grej..
    maximum skrev 2011-12-22 20:06:16 följande:
    Har du någon brun pappkasse eller tex en från ica som är brun  invändigt?
    Klipp då sönder kassen  och slå in paken så det bruna kommmer utåt. Vira runt ett rött snöre
    Så har jag gjort
    I like ass of svine!
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2011-12-26 20:24:39 följande:
    Mitt största bekymmer idag är att mitt ex skiter i mig och aktivt letar ny flickvän. Själv sitter jag ensam med våra 2 små barn som är ledsna för att pappa skiter i dom också.
    Att han skiter i barnen är ju uselt och det gör ont i en när barnen är ledsna. Men om han är ditt ex så får han väl jaga kött bäst fan han vill kan jag dock tycka. Men inte när priset är att han skiter i sina barn, då borde han istället få en gjutjärnspanna i huvudet!
    I like ass of svine!
  • HäckHäxan
    Trivelina73 skrev 2011-12-29 11:31:13 följande:
    Att kirurgen ringde och sa att blodproverna visade inte på cancer men att jag ändå har knölar som ser ut som cancer i halsen?? 
    Men vad skumt, hoppas att det visar sig vara inget så provet visar rätt och inte tvärtom {#emotions_dlg.flower}
    En man som säger att en kvinnas plats är i köket, är en man som inte vet vad han ska göra med kvinnan i sovrummet ..
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?